خبرگزاری کار ایران

خبرهایی از فرهنگسرای فردوس

کد خبر : ۲۹۰۶۲

فرهنگسرای فردوس به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا برنامه فرهنگی هنری با عنوان «شب نشینی» را با حضور هنرمندان، شاعران و نویسندگان مطرح کشور برگزار می‌کند.

ایلنا: «شب نشینی» در فرهنگسرای فردوس با هدف احیای آیین‌های کهن و دیرینه ایرانی، قریب به ۲ سال است در آخرین پنج شنبه هر ماه برگزار می‌گردد امسال به جهت تقارن با ایام ماه صفر این برنامه با حال و هوای این روز‌ها اجرا می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این ماه «شب نشینی» روز پنج شنبه ۳۰ آذرماه ساعت ۱۸ با اجرای برنامه‌های فرهنگی همچون: شعر آیینی، موسیقی عرفانی، شعرخوانی، خاطره گویی، شاهنامه خوانی،، قصه گویی و مشاعره در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.
همچنین بهروز تشکر مجری توانمند صدا و سیما اجرای این برنامه فرهنگی را به عهده دارد.
فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات روز پنجشنبه ۳۰آذرماه ساعت ۱۸ میزبان عموم علاقه مندان به برنامه‌های هنری، ادبی است
شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ و نشانی اینترنتی ferdos. farhangsara. ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده‌اند.
همچنین نگار خانه پردیسان فرهنگسرای فردوس به منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان و افزایش رشد و شکوفایی قوه تخیل کودکان برنامه‌ای را با عنوان «رویای رنگی» برگزار می‌کند. ابتدا قصه‌ای توسط لیلا مهرابی روایت می‌شود و پس از اتمام قصه در بخش بعدی، افسانه صادری دیگر کار‌شناس برنامه با استفاده از ماسه‌های رنگی و کاغذ و چسب و... کودکان را به خلق شخصیت‌های داستان تشویق می‌کند.

بر همین اساس برنامه «رویای رنگی» پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۰ در فرهنگسرای فردوس میزبان کودکان و نوجوانان است.
علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه بلوار فردوس بعد از چهارراه مخابرات نگارخانه پردیسان مراجعه کنند.

خانه فرهنگ نور نیز برنامه «ادبستان نور» را با حضور شاعران جوان روز چهارشنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۶برگزار می‌کند.
این برنامه با حضور بهروز یاسمی کار‌شناس و شاعر معاصر و شاعران جوان و علاقه مندان به شعر و ادبیات پارسی چهارشنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۶ در خانه فرهنگ نور برگزار می‌شود.
علاقه مندان می‌توانند برای شرکت و یا کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت ا... کاشانی، بعد از پل ستاری، خانه فرهنگ نور مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۸-۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز