خبرگزاری کار ایران

ایوب آقاخانی و رضا حداد در ایرانشهر

کد خبر : ۸۶۰۳۷

با پایان رسیدن اجرای نمایش‌های یرما، مرد بالشی و شام با دوستان که از اوایل خرداد ماه روی صحنه رفته‌اند، دو نمایش به کارگردانی ایوب آقاخانی و رضا حداد روی صحنه می‌رود.

ایلنا: مرداد و شهریور ماه سال جاری، نمایش‌های «نام همهٔ مصلوبان عیسی است» به کارگردانی ایوب آقاخانی در سالن شماره یک و نمایش «کابوس‌های خنده دار برای شب و چند تایی هم برای روز اگر تصمیم گرفته باشی دوباره بخوابی بر روی‌‌ همان تختی که آن را گم کرده‌ای در روزگاری دور که دیگر به یادش نداری» به کارگردانی رضا حداد در سالن استاد سمندریان به روی صحنه خواهند رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «نام همه مصلوبان عیسی است» نوشته ایوب آقاخانی در حالی به روی صحنه می‌رود که بهروز افخمی کارگردان سینما، برای اولین بار در تولید و اجرای یک نمایش همکاری دارد. نکته دیگر در مورد این نمایش حضور مرجان شیرمحمدی به عنوان بازیگر است. این زوج هنرمند در اولین تجربه‌شان در تئا‌تر همکاری خواهند داشت.
علاوه بر مرجان شیرمحمدی بازیگران دیگری همچون حبیب دهقان‌نسب، ناهید مسلمی، بهرام ابراهیمی، امیرعلی دانایی، خیام وقارکاشانی، سام کبودوند، کیوان خانبگی، وحید نفر، بهرام سروری‌نژاد و آقاخانی در نمایش «نام همه مصلوبان عیسی است» به ایفای نقش می‌پردازند.
این اثر نمایشی در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی خود را آغاز می‌کند. گروه تئا‌تر «پوشه» به سرپرستی ایوب آقاخانی پیش از این آثار نمایشی متعددی نظیر «رویاهای رام نشده»، «مرثیه‌ای برای یک سبک‌وزن»، «جنوب از شمال غربی» و «رودکی؛ جادوگر واژگان سبز» را تولید و اجرا کرده است.
نمایش «کابوس‌های خنده‌دار برای شب و چندتایی هم برای روز...» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی رضا حداد دیگر نمایشی است که در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود. فاطمه نقوی و ستاره پسیانی دو بازیگری هستند که حضورشان در این نمایش قطعی شده است. رضا حداد پیش از این «آمدیم، نبودید، رفتیم» و «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» را در ایرانشهر به روی صحنه برده بود.
اجرای نمایش یرما به کارگردانی علی رفیعی تا ۲۱ تیر ماه و اجرای نمایش‌های مرد بالشی به کارگردانی آیدا کیخایی و محمد یعقوبی و شام با دوستان به کارگردانی آیدا کیخایی تا ۲۶ تیر ماه ادامه دارد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و یا رزرو بلیط نمایش‌های یاد شده می‌توانند از طریق شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ با این مجموعه در ارتباط باشند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز