خبرگزاری کار ایران

حسین پاكدل:

آیین افتتاح نمایش؛ تئا‌تر را بخشی از زندگی می‌کند

آیین افتتاح نمایش؛ تئا‌تر را بخشی از زندگی می‌کند
کد خبر : ۷۸۳۳۶

همین که اطلاع رسانی صورت می‌گیرد و بعد زنگ افتتاح نمایشی زده می‌شود، اتفاق خوشایندی است که من همیشه دوست داشته‌ام.

ایلنا: حسین پاکدل، کارگردان و بازیگر تئا‌تر که در مراسم آیین افتتاح نمایش‌های ایرانشهر حضور داشته است، درباره این مراسم گفت: برگزاری این مراسم حرکت بسیار عالی و خوبی برای تئا‌تر است و بی‌شک تأثیر مثبتی در روند تئا‌تر ما خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانشهر، او با تاکید بر اینکه انجام هر عملی که باعث تعالی تئا‌تر شود و بخشی از زندگی قرار گیرد، خوب و پسندیده است، عنوان کرد: همین که اطلاع رسانی صورت می‌گیرد و بعد زنگ افتتاح نمایشی زده می‌شود، اتفاق خوشایندی است که من همیشه دوست داشته‌ام.

پاکدل در پاسخ به این سؤال که پیشنهادتان برای تکامل این مراسم چیست، اشاره کرد: پیشنهادی برای بهتر شدن مراسم ندارم. به نظر من برگزاری این مراسم به بهترین نحو در تماشاخانه ایرانشهر انجام می‌شود.

این هنرمند افزود: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا نمایش‌ها اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده تری در سطح شهر داشته باشند، شرایطی که به واسطه آن‌ها نمایش‌ها با استقبال بیشتری مواجه بشوند و مخاطبان بیشتری بتوانند به تماشای نمایش‌های روی صحنه بنشینند.

در ادامه این گفتگو محمد حسن معجونی، بازیگر و کارگردان تئا‌تر نیز، که هم اکنون به عنوان طراح صحنه نمایش «مرد بالشی» در تماشاخانه ایرانشهرمشغول به فعالیت است، درباره این مراسم گفت:«به نظر من وجود چنین آیینی بسیار مفید است، اگر برای روز اول که هنرمندان در مراسم افتتاحیه حضور دارند بلیت فروشی هم بشود بهتر است.

معجونی پیشنهاد داد که اگر حضور هنرمندان و فروش گیشه در تمام اجرا‌ها باشد و روز اول صرفا معطوف به حضور هنرمندان نباشد اتفاق بهتری است.

او با تاکید براینکه آیین افتتاح نمایش اتفاق خوبی است، بیان داشت:» همین که پیشکسوتی دعوت شود و افتتاحیه‌ای در این سطح برگزار شود، احترام به جامعهٔ هنری است و در این حد هم به نظرم کافی و مناسب است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز