خبرگزاری کار ایران

سه گانه اورنگ دو اجرایی شد

سه گانه اورنگ دو اجرایی شد
کد خبر : ۷۰۱۸۲

باتوجه به استقبال تماشاگران نمایش "سه گانه اورنگ" روزهای پنج شنبه و جمعه 19 و 20 اردیبهشت سال جاری، دو اجرا خواهد داشت.

ایلنا: نمایش "سه گانه اورنگ" به کارگردانی محمد حاتمی، باتوجه به استقبال تماشاگران، در روز پنج شنبه 19/2/92 و جمعه 20/2/92 با دو اجرا به روی صحنه می‌رود. اجرای فوق‌العاده این نمایش در ساعت 17 و اجرای بعدی مطابق برنامه روزهای گذشته در ساعت 19بروی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش "سه گانه اورنگ" به کارگردانی محمد حاتمی، با توجه به استقبال تماشاگران، در روز پنج شنبه 19/2/92 و جمعه 20/2/92 با دو اجرا به روی صحنه می‌رود. اجرای فوق‌العاده این نمایش در ساعت 17 و اجرای بعدی مطابق برنامه روزهای گذشته در ساعت 19 روی صحنه می‌رود.

این نمایش که به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، از بازی هنرمندانی همچون گلاب آدینه(بازیگر قسمت اول)، پیام دهکردی(بازیگر قسمت دوم)، مریم سعادت(بازیگر قسمت سوم) و عماد سالکی بهره می برد. همچنین می‌توان به نویسندگان این نمایش سه قسمتی؛ علیرضا نادری، محمد امیر یاراحمدی و نیما نادری اشاره کرد. از دیگر عوامل این نمایش؛ فواد خراباتی و سارا والیانی(دستیاران کارگردان)، آرش پارساخو(دراماتوژ)، پریدخت عابدی نژاد(طراح لباس)، علی میانجی و هلیا کریمی(گروه کارگردانی) و علی پور طیب(طراح پوستر) هستند.

 نمایش سه گانه اورنگ اجراهای خود را از 19 فروردین آغاز نموده و تا تاریخ 23 اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می‌توانند به سایت www.tamashakhaneh.ir مراجعه کرده و باشماره‌های 88814115، 88814125 و 88814126 تماس بگیرند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز