خبرگزاری کار ایران

مهدی چمران در گفت‌وگو با ایلنا:‌

اصراری برای ریاست شورای شهر تهران ندارم

اصراری برای ریاست شورای شهر تهران ندارم
کد خبر : ۸۵۵۹۳

در صحن شورا نیز بر روی صندلی معمولی می‌نشنیم تا برایم توهم پیش نیاید كه صندلی مال من است/ مسایل مطرح شده در زمینه ریاست شورای شهر تهران نظرات شخصی اعضاست و بر روی این موضوع هنوز تصمیم‌گیری صورت نگرفته است.

ایلنا: رئیس شورای شهر تهران، گفت: اداره شوراها كار ساده‌ای نیست، روزهایی كه هیچ كس در شورا نیست باید رئیس شورا سر كار باشد.

مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برخی از شایعات مبنی بر اینكه وی مصرانه به دنبال ریاست مجدد شورای شهر تهران است، با بیان اینكه در این باره نظر خاصی ندارم، اظهار كرد: در این زمینه هر چه شورای شهر تصمیم بگیرد، اجرایی می‌شود من به صندلی ریاست شورا نچسبیدم و حتی در دفتر كارم بر روی صندلی ریاست تكیه نمی‌زنم و صندلی عادی را برای نشستن انتخاب كرده‌ام.

وی با اشاره به اینكه در صحن شورا نیز بر روی صندلی معمولی می‌نشنیم تا برایم توهم پیش نیاید كه صندلی مال من است، تصریح كرد: هیچ اصراری برای ریاست شورای شهر تهران ندارم و انتخاب رئیس شورا به نظر اعضای شورای شهر تهران بستگی دارد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به اینكه آیا برای دور چهارم شوراها باز هم برای ریاست كاندیدا می‌شوید، گفت: باید ببینم چه می‌شود البته اداره شوراها كار ساده‌ای نیست، روزهایی كه هیچ كس در شورا نیست باید رئیس شورا سر كار باشد.

به گفته مهدی چمران مسایل مطرح شده در زمینه ریاست شورای شهر تهران نظرات شخصی اعضاست و بر روی این موضوع هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

رئیس شورای شهر تهران درباره اینکه از نظر شما در میان اعضای دور چهارم شورای شهر تهران فردی صلاحیت ریاست شوار را دارد یا نه، گفت: اجازه بدهید این مسایل را اعضای شورای شهر بگوید و من تعیین نكنم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز