خبرگزاری کار ایران

افزایش رضایتمندی شهروندان منطقه ۱۰ از رسیدگی به پیام‌های سامانه ۱۸۸۸

کد خبر : ۶۱۴۸۵

سامانه نظارت همگانی از ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تأثیرات شگرفی در بهبود مدیریت شهر و جامعه دارد و این امر به واسطه ارتباط با مردم حاصل می‌شود.

ایلنا: شهردار منطقه ۱۰ از افزایش رضایتمندی شهروندان منطقه ۱۰ از رسیدگی به پیام‌های سامانه ۱۸۸۸ در سال ۹۱ خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرامرز عظیمی شهردار منطقه تحقق اهداف شهرداری و شهروند مداری را از اهداف سامانه نظارت همگانی برشمرد و گفت: تامین زیرساخت‌ها، نیازسنجی درست و برنامه ریزی صحیح و متناسب با امکانات قابل دسترسی از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که در سال گذشته به آن پرداخته شد.

وی افزود: شهروندمداری و تکریم مردم به همراه بسیج کلیه امکانات و عوامل به منظورکسب درآمدهای پایداردر راستای شکوفایی وتوسعه شهر از اولویت‌های کاری مدیریت منطقه است و این امر با استفاده درست از منابع و استعدادهای موجود درمنطقه و حرکت جهادی همچنین مشارکت مردم و تلاش مسوولان محقق خواهد شد و بر همین اساس بهره برداری از طرح‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و اجتماعی در قالب پروژه و افتتاح مراکز فرهنگی، اجتماعی در قالب سرای محله، موزه شهدا و... همگی گواه بر این مدعاست.

وی افزود: سامانه نظارت همگانی از ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تأثیرات شگرفی در بهبود مدیریت شهر و جامعه دارد و این امر به واسطه ارتباط با مردم حاصل می‌شود.

عظیمی تصریح کرد: با ارزیابی‌های انجام شده در سالی که گذشت رسیدگی کیفی به میزان ۱۰۰ درصد و رسیدگی کمی به میزان ۹۰ درصد بوده است که ۱۰ درصد پیام‌های در دست اقدام است همچنین بر اساس آمار، از مجموع ۱۷۱۴ پیام دریافت شده ۱۳۲۹ پیام انتقاد و ۲۸۸ مورد پیام تشکر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصدی افزایش پیام داشته‌ایم.

شهردار منطقه یادآور شد: بیشترین مصادیق رضایتمندی از معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و بیشترین مصادیق انتقاد از معاونت امور شهری و فضای سبز بوده است که مهم‌ترین عامل آن وجود بافت متراکم و فرسوده است و بر همین اساس با اجرای تمهیدات ویژه، بهبود کیفیت خدمات و تامین نیروهای انسانی و تجهیزات مناسب در حوزه خدمات شهری و نظارت همه جانبه بر نوع فعالیت اثربخشی و نحوه عملکرد پیمانکاران، مدیران اجرایی، شهرداران شب و نواحی کاهش پیام‌ها را داشته‌ایم.

وی افزود: جذب ۱۰۲۴نفر ناظر افتخاری، تشکیل بانک ناظرین و قدردانی از پیام‌های کیفی و راهگشای ناظرین، برگزاری کلاس آموزشی ناظرین از دیگر اقدامات سامانه نظارت همگانی است.

شهردار منطقه از کاهش میزان گلایمندی خبر داد و یادآور شد: در مقایسه با سالهای گذشته میزان گلایمندی شهروندان از عملکرد شهرداری به صورت قابل توجهی کاهش یافته است و امیدواریم با شناسایی تهدید‌ها، فرصت‌ها و آسیب‌های پیرامون مدیران محترم، بستر لازم برای تصمیم گیری سازمانی فراهم شود.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز