خبرگزاری کار ایران

شایان آرانی‌ در گفتگو با ایلنا:

رییس جمهور از افراد خوشنام و متخصص در کابینه استفاده کند

رییس جمهور از افراد خوشنام و متخصص در کابینه استفاده کند
کد خبر : ۸۴۷۹۱

در فاز سوم باید دید افراد منتخب در کابینه دولت چه برنامه ها و سیاست هایی را دنبال می کنند، مطمئنا افراد دانا، متخصص و با اعتبار برنامه های مناسب و توسعه محور را در دستور کار خود دارند که اگر درست اجرا شود روحیه شادابی به بازار سرمایه و جامعه باز می گردد.

یک کارشناس ارشد مسایل اقتصادی گفت: مصلحت این است که رییس جمهور کابینه خود را از افراد خوشنام  و غیر سیاسی انتخاب کند.

شاهین شایان آرانی، کارشناس ارشد مسایل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه باید به تداوم انتظارات مثبتی که در جامعه بوجود آمده بیشتر توجه کرد، اظهار داشت: انتظاراتی که در جامعه نسبت به آینده بوجود آمده پدیده ای روانی است حال ممکن است موضوعات مورد نظر مردم محقق شود یا نشود اما باید دید این موضوعات چه میزان به واقعیت نزدیک است.

این کارشناس ارشد بازارهای مالی و پولی خاطر نشان کرد: در این مسیر باید دولت آتی مراقب اقدامات و تصمیماتش باشد تا بتواند در مسیر برآوردن انتظارات مردم حرکت کند.

شایان آرانی ادامه داد: در فاز اول این توقع از رییس جمهور می رود تا مسئله تحریم ها را بر طرف کند تا از فشارهای اقتصادی بوجود آمده کاسته شود و فضای ملتهب کشور آرام گیرد.

وی تصریح کرد: در فاز دوم رییس جمهور باید با بهره گیری از افراد متخصص، دانش محور، خوش نام و با تجربه در کابینه خود و گماردن افراد کاردان و با اعتبار در بانک مرکزی و وزارت دارایی دورنمای بهتری از آینده کشور ترسیم کند.

این کارشناس بازار سرمایه افزود:در فاز سوم باید دید افراد منتخب در کابینه دولت چه برنامه ها و سیاست هایی را دنبال می کنند، مطمئنا افراد دانا،  متخصص و با اعتبار برنامه های مناسب و توسعه محور را در دستور کار خود دارند که اگر درست اجرا شود روحیه شادابی به بازار سرمایه و جامعه باز می گردد.

وی تصریح کرد: فاز چهارم هم به اجرا در آوردن و تدام برنامه هاست که از اهمیت بالایی برخوردار است.

این کارشناس مسائل اقتصادی در خاتمه گفت: این در حالی است که اگر از افراد سیاسی که خوش نام نیستند در کابینه دولت استفاده شود طبیعتا نتیجه عکس خواهد داشت و انتظارات مردم هم تغییر خواهد کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز