خبرگزاری کار ایران

در همایش روسای شعب بانك دی اعلام شد:

بررسی روش های دست یابی به اهداف تعیین شده بانك

بررسی روش های دست یابی به اهداف تعیین شده بانك
کد خبر : ۱۸۴۸۵

در این نشست مدیر عامل و معاونان بانك دی گزارشی از عملكرد شش ماهه بانك در سال 91 ارائه كردند و پس از تحلیل موفقیت ها و چالش ها، راهكارها ی ارتقای مصرف بهینه منابع تحلیل و بررسی شد.

همایش یک روزه بررسی منابع و مصارف بانک دی، هفته گذشته با حضور دکتر جمالی مدیر عامل، بذری قائم مقام مدیر عامل، عبدی نائب رئیس هیئت مدیره، معاونان، رؤسای ادارات و رؤسای شعب بانک در سالن همایش‌های سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران برگزار شد.
در این نشست مدیر عامل و معاونان بانک دی گزارشی از عملکرد شش ماهه بانک در سال ۹۱ ارائه کردند و پس از تحلیل موفقیت‌ها و چالش‌ها، راهکار‌ها ی ارتقای مصرف بهینه منابع تحلیل و بررسی شد.
در ابتدای این نشست عبدالسلامی رییس اداره امور شعب و نمایندگی‌ها هدف از این نشست را بررسی مصارف و منابع شعب بانک دی در شش ماهه اول سال ۹۱ عنوان کرد واولویت‌های اقدامات شعب را جذب منابع، گسترش فعالیت بانکداری الکترونیکی و ارائه خدمات کارمزددار دانست.
وی با اشاره به آغاز طرح شکرانه و استقبال چشمگیر مردم از این طرح گفت: رشد منابع در چند هفته اخیر حاکی از توانمندی رؤسای شعب بانک دی در جذب منابع است.
رئیس اداره امورشعب ونمایندگی‌ها با تا کید بر اینکه عواید مثبت طرح شکرانه نشان می‌دهد روسای شعب بانک دی با در دست داشتن ابزار مناسب می‌توانند پیشرفت چشمگیری داشته باشند، افزود: ما بر این باوریم که اگر ابزار مناسب در اختیار روسای شعب قرارگیرد، مدیران ما می‌توانند زود‌تر از موعد مقرر اهداف پیش بینی شده را محقق كنند.
در ادامه این نشست دکتر جمالی مدیرعامل بانک دی با بیان اینکه زیر ساخت‌های لازم برای تحقق اهداف استراتژیک بانک دی محقق شده است سال ۹۱ را سال ارتقای کیفیت در ارائه خدمات بانک دی نامید.
وی با اشاره به جذب نیروی انسانی در بانک نوپای دی طی سالهای اخیر، سیاست کنونی بانک را تثبیت و تعالی نیروی انسانی ذکر کرد و افزود: حرکت بانک دی در این دو سال پس از تاسیس، حرکتی رو به جلو و سراسر پیشرفت بوده است و اکنون از نظر ارائه خدمات بانکی با بانکهای دیگر رقابت می‌کند.
دکتر جمالی با تاکید بر اینکه بانک دی بانکی برنامه محور است از بررسی و تدوین سند جدید چشم انداز بانک خبر داد و گفت: مدیران بانک با مطالعه و بررسی ۳۰۰ ساعته این سند، برنامه‌ای بسیار جامع برای ۵ سال آتی بانک دی تدوین کرده اند و اکنون برنامه‌های عملیاتی سند آماده شده است.
وی ادامه داد: بر این اساس مرکز مطالعاتی در بانک دی ایجاد شده و همچنین ۱۵ نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی پایان نامه‌های خود را در حوزه بانکداری نوین، محصولات و خدمات بانکی مورد استفاده در دنیا، ارائه کرده‌اند.
بذری قائم مقام مدیر عامل در این مراسم با اشاره به گسترش شبکه بانک و ایجاد شعب بانک نو پای دی در دو سال اخیر، این بانک را بانکی رو به رشد و در مسیر شکوفایی ارزیابی کرد.
وی در ادامه گفت: سهامدار عمده بانک یعنی فرزندان شاهد و ایثارگر در پایان سال ۹۰، بانک دی را به عنوان مجموعه‌ای پذیرفتند که توانسته خدماتی ارائه دهد که در آن مقطع سایر بانک‌ها نتوانستند آن خدمات را انجام دهند.
بذری در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی از خدمات بانک دی، پرداخت حقوق معوق خانواده‌های معظم ایثارگران را از جمله اقدامات مهم مدیران ستاد و شعب بانک دی دانست.
وی با تاکید بر اینکه باید وضعیت بانک دی از شرایط مطلوب کنونی به وضعیتی بسیار مطلوب برسد، لازمه این اقدام را تنظیم منابع و مصارف بانک و استفاده بهینه از منابع به دست آمده دانست.
قائم مقام مدیر عامل با بیان اینکه ما در جذب منابع درست عمل کرده‌ایم تاکید کرد که در مصرف منابع نیز باید صحیح عمل شود.
بذری درخصوص ایجاد شعب مجازی خاطرنشان کرد: ما مصوبه داریم تا ۳۱۳ شعبه مجازی ایجاد کنیم تا این شعب مجازی با استفاده از ابزار الکترونیکی کار دریافت و پرداخت را صورت دهند.
ملکی مشاور اجرایی مدیر عامل به عنوان آخرین سخنران این نشست با اشاره بر ارائه سریع و با دقت خدمات شعب به مشتریان خاطرنشان کرد: برای پرداخت تسهیلات ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی نیازی به دریافت وثیقه نیست و داشتن سفته و یک ضامن کفایت می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه مشتریان باید بدانند بانک دی بانک بسیار سالمی است افزود: هزاران مدیر در حوزه بانکداری سالم وشفاف کار کرده‌اند و رؤسای شعب بانک دی هم جزئی از‌‌ همان خانواده هستند.
مشاور اجرایی مدیرعامل صاحبان اصلی بانک دی را جوانانی دانست که به تازگی به جمع کاربران این بانک پیوسته‌اند ودر این خصوص گفت: هفته گذشته ۱۱ نیرویی را که در سال‌های اخیر استخدام کرده و پرورش داده بودیم، ارتقای شغلی دادیم و از این اقدام ترسی نداریم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز