خبرگزاری کار ایران

‌پور مختار در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

جبهه پایداری پایدار نیست

جبهه پایداری پایدار نیست

موضوعات ارتقای سلامت اداری، مبارزه با فساد اداری در کمیسیون اصل ۹۰ پیگیری می‌شود/ تعداد اعضای جبهه پایداری در مجلس انگشت شمار است/ ایجاد انشقاق در میان جبهه پایداری طبیعی است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ گفت: نگاه من این است که جبهه پایداری پایدار نیست چرا که من ندیدم صاحب تئوری مشخص و مدونی در انتخابات مجلس نهم باشند.


محمد علی‌ پورمختار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با اینکه کمیسیون اصل ۹۰ چه پرونده‌ها و موضوعاتی را در دست رسیدگی دارد، گفت: موضوعات ارتقای سلامت اداری، مبارزه با فساد اداری و پیگیری عملکرد بخش‌های مختلف اعم دولت و مجلس در امر تولید است که اعضای کمیسیون اصل ۹۰ درصدد بررسی این موارد هستند.


نماینده کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای کمیسیون اصل ۹۰ در ادامه مسیر کاری خود جلساتی با بانک‌ها برگزار خواهند کرد، تصریح کرد: به دلیل اینکه در خصوص عملکرد بانک‌ها گزارش‌هایی به کمیسیون اصل ۹۰ رسیده که بانک‌ها در امر واگذاری تسهیلات بانکی همکاری لازم را با مردم و نهاد‌ها و سازمان‌ها نمی‌کنند مدیران بانک‌ها باید در این موارد گزارش‌هایی را به کمیسیون ارائه دهند.


رییس کمیسیون اصل ۹۰ در رابطه با انشقاق جبهه پایداری گفت: نگاه من این است که جبهه پایداری پایدار نیست چرا که من ندیدیم صاحب تئوری مشخص و مدونی در انتخابات مجلس نهم باشند و تعداد آن‌ها نیز در مجلس انگشت شمار است.


وی با بیان اینکه جبهه پایداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی دلیل اصلی جدایی و انشقاق اصولگرایان به شمار می‌روند، بیان کرد: ایجاد انشقاق در میان جبهه پایداری طبیعی است چرا که این گروه به مواضع عالمانه مهدوی کنی توجه نکرده‌اند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز