خبرگزاری کار ایران

مصطفی افضلی فرد در گفت‌و‌گو با ایلنا:

بیشترین پرونده واصله به کمیسیون اصل ۹۰ مربوط به مواد مخدر است

بیشترین پرونده واصله به کمیسیون اصل ۹۰ مربوط به مواد مخدر است
کد خبر : ۳۲۵۳۲

بیشترین شکایت ازسازمان اوقاف و امورخیریه مربوط به موقوفات و نحوه استفاده از آنها است/ کمیسیون اصل ۹۰ به دنبال بررسی این موضوع از مسوولان سازمان اوقاف و امور خیریه دعوت بعمل می‌آورد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: گزارشاتی در زمینه مبارزه با مواد مخدر به کمیسیون اصل ۹۰ ارسال شده است.

مصطفی افضلی فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با بررسی شکایت واصله از سازمان اوقاف به کمیسیون اصل ۹۰ گفت: شکایت‌ها معمولا توسط اشخاص به کمیسیون ارسال شده و برای بررسی شکایت واصله کمیته تحقیق نیز تشکیل شده است.


وی افزود: بیشترین شکایت ازسازمان اوقاف و امورخیریه مربوط به موقوفات و نحوه استفاده ازاین موقافات که آیا در راستای وقف واقف انجام شده یا خیر؟ در کمیسیون اصل ۹۰ تشکیل پرونده شده است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ تصریح کرد: کمیسیون اصل ۹۰ به دنبال بررسی این موضوع از مسوولان سازمان اوقاف و امور خیریه دعوت بعمل می‌آورد تا ابهامات موجود در وهله اول بررسی شود و در اسرع وقت در هیات رئیسه کمیسیون تشکیل جلسه خواهد داد و اگر توضیحات را کافی ندانست کارگروه ویژه‌ای را برای بررسی بیشتر شکایات واصله، تشکیل خواهد داد.

نماینده اردبیل و نمین در خانه ملت گفت: گزارشاتی نیز در زمینه مبارزه با مواد مخدربه کمیسیون اصل ۹۰ ارسال شده است.

وی افزود: بیشترین گزارشات ارسال شده در کمیسیون اصل ۹۰ در راستای چالش‌های موجود در زمینه مبارزه با مواد مخدر است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ تشکیل پرونده‌ای در زمینه بافت‌های فرسوده را یکی از دیگر پرونده‌های موجود در کمیسیون اصل ۹۰ عنوان کرد و گفت: این شکایت از مجلس هشتم در اختیار کمیسیون اصل ۹۰ قرار گرفته است و از اولویت‌های اصلی رسیدگی کمیسیون به شمار می‌رود.

افضلی فرد در پایان در رابطه با شکایت کامران از هیات رئیسه در زمینه بودجه عمرانی و اجرایی مجلس گفت: این شکایت در کمیسیون اصل ۹۰ واصل شده و در دستور کار هم قرار دارد ولی به دلیل اینکه موضوعات مهمتری در کمیسیون وجود دارد رسیدگی به این شکایت به جلسات آتی کمیسیون موکول شده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز