خبرگزاری کار ایران

رئوفیان در گفت‌وگو با ایلنا:

مردم مخالف هرگونه حرکت غیرقانونی، هیجانی و نفسانی افراطیون هستند

مردم مخالف هرگونه حرکت غیرقانونی، هیجانی و نفسانی افراطیون هستند
کد خبر : ۸۵۸۵۹

توصیه من به تمام احزاب این است که اگر واقعا دلسوز نظام و کشور هستند به جای نقدهای مخرب و تهدیدهای غیر عقلانی به دنبال راه‌کارهایی برای رفع مشکلات کشور باشند/افراطیون بدانند که نه مردم و نه رهبری رفتارهای خلاف قانون را تایید نخواهند کرد.

ایلنا: دبیرکل حزب ایران زمین گفت: اگر رییس جمهور منتخب بخواهد مثل دولت قبل به مشورت با افراطی‌ها و تازه‌کار‌ها بپردازد بدون شک حاصلی جز مشکلات امروزی نخواهد داشت و تمام گرفتاری‌های امروز ما از سر همین بی‌توجهی به رهنمود‌های بزرگان نظام و رهبری است.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در واكنش به تهدید برخی گروه‌های افراطی مبنی بر اردوكشی خیابانی، به شخصیت معتدل رییس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: کسانی که به عقلانیت، ‌اعتدال، قانون اساسی، رهبری و نظام معتقد هستند هیچ‌گاه علیه دولت منتخب دست به اقدام تهدید آمیزی نمی‌زنند که اگر چنین اقدامی را انجام دهند بدون شک مردم از آنان حمایت نخواهند کرد و آنان را دغدغه‌دار نظام، مردم‌دار و خدا محور به حساب نمی‌آورند.

دبیرکل حزب ایران زمین به حضور پر شور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم با حضور بیش از ۷۰ درصدی و همچنین حمایت ۱۸ میلیون نفری از آقای روحانی جواب محکم و قاطعی به حاشیه‌سازان و افراطیون دادند.

وی ادامه داد: مردم با این حضورشان اثبات کردند که با هرگونه حرکت غیرقانونی، هیجانی و نفسانی افراطیون مخالف هستند و هرگونه اردو کشی و تهدید کردن دولت را محکوم می‌کنند.

رئوفیان در پاسخ به ادعای اصولگرایان افراطی مبنی بر اینکه دولت منتخب را در صورت پیروی از سیاست‌های اقتصادی آیت الله هاشمی با اعتراض‌های خیابانی و اردوکشی محکوم خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: در شرایط حاضر طبیعی است که رییس جمهور منتخب در ابتدای امر از بزرگانی همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که همواره سابقه درخشانی در حیات انقلاب داشته است مشورت بگیرد تا بتواند مشکلات کشور را رفع کند.

وی ادامه داد: اگر رییس جمهور منتخب بخواهد مثل دولت قبل به مشورت با افراطی‌ها و تازه‌کار‌ها بپردازد بدون شک حاصلی جز مشکلات امروزی نخواهد داشت و تمام گرفتاری‌های امروز ما از سر همین بی‌توجهی به رهنمود‌های بزرگان نظام و رهبری است.

رئوفیان به تجربه هاشمی در اداره کشور اشاره کرد و افزود: هاشمی با تجربه‌ای‌که در سالهای خدمت به کشور و همکاری با رهبری داشته است می‌تواند راهکارهای خوبی را برای رفع مشکلات داخلی و بین‌المللی کشور پیش پای دولت یازدهم قرار دهد. البته روحانی همچنین می‌تواند از نظر سایر بزرگان نظام نیز استفاده كند.

این فعال سیاسی اصولگرا، تهدید افراطیون را محکوم کرد و گفت: رهبری انقلاب بار‌ها تاکید داشتند که این رفتارها، مقابله با قانون‌اساسی، خردورزی، خردجمعی، اخلاق، معنویات و مطالبات مردم است و افراطیون بدانند که نه مردم و نه رهبری چنین رفتاری را تایید نخواهند کرد.

رئوفیان تاکید کرد: رییس جمهور منتخب معتقد به میانه روی است و وام‌دار هیچ حزب و جریانی نیست و خود ایشان بار‌ها تاکید کرده‌اند که در کابینه دولت از اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان معتدل استفاده خواهد کرد لذا دلیلی وجود ندارد که چنین رفتارهایی از برخی جناح‌ها سر بزند.

وی به تمامی جریان‌ها و احزاب همکاری با دولت منتخب را توصیه کرد و افزود: کشور هم اکنون در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برد لذا توصیه من به تمام احزاب این است که اگر واقعا دلسوز نظام و کشور هستند به جای نقدهای مخرب و تهدیدهای غیر عقلانی به دنبال راه‌کارهایی برای رفع مشکلات کشور باشند و دولت را برای رفع این مشکلات یاری دهند و یک مشورت دهنده دلسوز برای دولت باشند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز