خبرگزاری کار ایران

با حضور کارشناسان وزارت خارجه؛

همایش هادیان سیاسی سپاه در جزیره بوموسی برگزار می‌شود

همایش هادیان سیاسی سپاه در جزیره بوموسی برگزار می‌شود
کد خبر : ۳۲۶۶۹

نتایج و راهبردهای استخراج شده از این همایش در جریان بصیرت افزایی کارکنان سپاه و از جمله نیروی دریایی سپاه و آگاهی های سیاسی آنان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 همایش سراسری مدیران و مسئولان نمایندگی ولی فقیه و کارشناسان و هادیان سیاسی نیروی دریایی سپاه با عنوان تجلی بصیرت در پیوند با ولایت فردا در جزیره بوموسی آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، همایش سراسری مدیران و مسئولان نمایندگی ولی فقیه و کارشناسان و هادیان سیاسی نیروی دریایی سپاه با عنوان تجلی بصیرت در پیوند با ولایت فردا در جزیره بوموسی آغاز می‌شود.

در این گردهمایی که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، کارشناسان ارشد وزارت امور خارجه، اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی از فرماندهان ارشد سپاه و نیروی دریایی سپاه نیز حضور خواهند داشت و به تبیین دیدگاه ها و راهبردهای سیاسی در حوزه مسائل داخلی و خارجی کشور خواهند پرداخت.

در جریان این همایش، مباحث حوزه سیاست خارجی و داخلی با رویکرد بررسی چالش‌ها و راهکارها در قالب کمیته‌های تخصصی به بحث و گفتگو گذاشته می‌شود و در هر کمیته از دیدگاه‌های کارشناسان وزارت امورخارجه و اداره سیاسی سپاه و معاونت سیاسی نیروی دریایی سپاه استفاده خواهد شد.

نتایج و راهبردهای استخراج شده از این همایش در جریان بصیرت افزایی کارکنان سپاه و از جمله نیروی دریایی سپاه و ارتقای سطح کمی و کیفی بینش و آگاهی های سیاسی آنان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیران و مسئولان نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه نیز در جریان نشست تخصصی خود در جزیره بوموسی به بحث و گفت و گو پیرامون راهکارهای ارتقای سطح فعالیت های فرهنگی- معنوی در این نیرو خواهند پرداخت و ضمن ارزیابی عملکرد و فعالیت های انجام شده، راهبرد آینده فعالیت ها و شیوه های اجرایی و عملیاتی را نیز بررسی خواهند کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز