خبرگزاری کار ایران

فوتسال جام جهانی کوچک؛

جدال شمسایی با فالکائو در کویت

جدال شمسایی با فالکائو در کویت
کد خبر : ۸۷۴۳۳

این دو بازیکن نامدار فوتسال جهان در قالب رقابت‌های جام جهانی کوچک کویت برابر هم قرار خواهند گرفت.

ایلنا: عضو هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز از رویارویی دو بازیکن نامدار فوتسال جهان، وحید شمسایی و فالکائو در رقابت‌های جام جهانی کوچک کویت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین دبیری گفت: با توجه به حضور تیم دبیری تبریز در مسابقات جام جهانی کوچک در کویت، تمرینات فشرده این تیم در تهران با حضور بازیکنان فصل گذشته و تعدادی از بازیکنان مد نظر سرمربی تیم آقای وحید شمسایی به بهترین شکل ممکن انجام شد.

وی افزود: اردوی دو هفته‌ای تیم دبیری در آکادمی مجموعه انقلاب هر روز صبح کارهای بدنسازی و تمرینات تیمی در سالن اختصاصی هندبال در مجموعه الغدیر برگزار شده و با برنامه ریزی شمسایی بازدهی تمرینات تیم در این زمان بیش از یک ماه بازدهی نشان داده است.

دبیری اوج هیجان مسابقات کویت رویارویی شمسایی با فالکائو ذکر کرد و گفت: تیم فوتسال دبیری تبریز روز سه شنبه طی دو پرواز ابتدا از تهران به دبی رفته و از دبی روانه کویت خواهد شد.

وی افزود: تیم دبیری تبریز روز پنجشنبه در اولین بازی خود به مصاف تیم السد قطر خواهد رفت و در بازی دوم خود یکشنبه هفته آینده مقابل القادسیه کویت قرار خواهد گرفت. القادسیه یکی از دو تیم کشور میزبان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات تدارک خاصی دیده و فالکائو بازیکن نامدار فوتسال جهان از برزیل را جذب کرده است.

به گفته وی بازی دبیری با القادسیه گل سرسبد مسابقات در دور مقدماتی بوده که در آن جدال دو بازیکن نامدار جهان فالکائو و شمسایی رخ خواهد داد.

عضو هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز بازی سوم تیمش را با تیم کولونیال پاراگوئه ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد که تیم بتواند به عنوان یکی از دو تیم بر‌تر گروه روانه دور بعدی این رقابت‌ها شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز