خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر کرمان؛

ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر در استان کرمان تشکیل شد

کد خبر : ۶۵۰۱۰

اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان کرمان در سال ۹۲ با حضور سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئول اداره تامین اجتماعی، فرمانده نیروی انتظامی، دبیر اجرایی خانه کارگر ونمایندگانی از واحد‌های تولیدی و کارگری استان تشکیل شد.

 

دبیر خانه کارگر کرمان اعلام کرد: اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.


عباس کاربخش با اعلام این خبربه ایلنا گفت: اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان کرمان در سال ۹۲ با حضور سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئول اداره تامین اجتماعی، فرمانده نیروی انتظامی، دبیر اجرایی خانه کارگر ونمایندگانی از واحد‌های تولیدی و کارگری استان تشکیل شد.

این فعال کارگری در خصوص هدف از تشکیل ستاد هفته کارگر اظهار داشت: روز کارگر مایه افتخار و روز عزت است و کارگران جهان برای به ثمر رسیدن این روز تلاشهای فراوانی نموده و خون‌های زیادی داده‌اند تا این روز جهانی درتاریخ به ثبت برسد.

او با بیان اینکه طی مراسمی در این ایام ازمقام کارگر تجلیل می‌شود افزود:، پی گیری مطالبات وبرسی مشکلات کارگری بویژه مشکلات کارگران در بخش دستمزد، درمان وبیمه، قرارداد‌ها... وانعکاس اعتراضات کارگران به مسئولان ازبرنامه‌های این دوره از هفته کارگر خواهد بود.

کاربخش به ضرورت حضور کارگران در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: از مسئولان استانی می‌خواهیم ضمن حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری باحمایت از کارگران  این روز فرخنده را گرامی بدارند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز