خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری در ایلام:

احداثتنها بیمارستان تامین اجتماعی ۹۵ درصد پیشرفت داشته است

احداثتنها بیمارستان تامین اجتماعی ۹۵ درصد پیشرفت داشته است
کد خبر : ۱۰۶۲۹۳

چکیده: «با تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی سازمان تامین اجتماعی در شهر ایلام بیش از ۳۴ هزار بیمه شده ایلامی از مراجعه به مراکز درمانی این سازمان در استانهای مجاور بی‌نیاز خواهند شد».

دبیر خانه کارگر ایلام اعلام کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی سازمان تامین اجتماعی در شهر ایلام با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال اجراست.
علی غیاثی پس از بازدید از ساخت این پروژه درمانی با بیان اینکه مشکلات بخش درمان تامین اجتماعی استان با راه اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی بزودی مرتفع می‌شود به خبرنگار ایلنا افزود: تکمیل عملیات اجرایی بیمارستان با توجه به تاثیرگذاری آن در تامین سلامت جامعه وبیمه شدگان و نیاز جدی مردم منطقه، از اهمیت خاصی برخوردار است.
این فعال کارگری گفت: این بیمارستان در زمینی به گستره ۵ هزارو ۸۰۰ هزار مترمربع در دو بخش درمانی و اداری طراحی شده است که می‌تواند مشکلات بخش درمان شهرستان را مرتفع کند.
غیاثی با بیان اینکه این بیمارستان دارای بخشهای آی سی یو، اطفال، جراحی مردان و زنان، زایشگاه، آزمایشگاه، رادیولوژی، سنوگرافی، دندانپزشکی، اتاق عمل واورژانس با تجهیزات کامل است افزود: بودجه اختصاص یافته برای اتمام این پروژه درمانی حدود ۶۰ میلیارد ریال است که امید واریم مسئولان با تزریق مابقی اعتبارات اختصاص یافته، باعثتسریح در روند ساخت این واحد درمانی شوند.
دبیر خانه کارگر ایلام همچنین گفت: استان ایلام با دارا بودن بیش از ۳۴ هزار بیمه شده اصلی متاسفانه در گذشته فاقد بیمارستان ملکی تامین اجتماعی بوده است که با احداثاین واحد درمانی به نظر می‌رسد نیاز درمان بیمه شدگان تا حدودی مرتفع شود.
وی گفت: افزایش آلودگیهای زیست محیطی در سالهای اخیر ومبتلا شدن بیمه شدگان به انواع بیماریهای قلبی، پوستی وریوی نیاز آنان را به ارائه خدمات درمانی تامین اجتماعی تشدید می‌کند.

غیاثی گفت: در صورت تکمیل این بیمارستان بیش از ۳۴ هزار بیمه شده ایلامی از مراجعه به مراکز درمانی این سازمان در استانهای مجاور بی‌نیاز خواهند شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز