سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران؛
ناامنی و عدم تعادل خطوط ترافیکی دو دلیل عمده برچیدن پل کوی نصر
فرسودگی و عدم تعادل خطوط ترافیکی پل کوی نصر نسبت به بزرگراه جلال آل احمد دو دلیل عمده جمع آوری پل کوی نصر اعلام شد.
به گزارش ایلنا، صفا صبوری، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، با اشاره به وضعیت فرسودگی پل فلزی کوی نصر که تا ناایمنی این پل پیش رفت گفت: ایده جمعآوری پل فلزی کوی نصر با توجه به ملاحظات ایمنی و ضرورت تسریع عملیات اجرایی پروژه بیش از پیش تقویت شد.
وی با بیان این نکته که پل نصر با برخورداری از 2 خط عبوری در باندهای شمالی و جنوبی به عنوان یک گلوگاه ترافیکی در مسیر بزرگراه جلال آل احمد بود گفت: عدم تعادل خطوط ترافیکی پل کوی نصر نسبت به بزرگراه جلال آل احمد ترافیکی ایجاد میکرد که زمان سفر و مصرف سوخت را افزایش و علاوه بر این کارکرد تقاطع های برزگراه شهید گمنام را به ویژه در ساعات اوج رفت و آمد تحت الشعاع قرار می داد.
به گفته سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی ماه های اخیر در طرح احداث زیرگذر کوی نصر بازنگری های مختلفی انجام شد تا هزینههای اجرایی کاهش و بهره مندی ترافیکی طرح به حداکثر میزان ممکن برسد.
شایان ذکر است با بهرهبرداری از این پروژه، مسیر زیرگذر احداثی با 3 خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، جریان عبور و مرور در این تقاطع پرترافیک را ساماندهی خواهد کرد.