خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران تاکید کرد؛

امکان‌سنجی احداث «بی آر تی» در مسیر تهران – کرج

امکان‌سنجی احداث «بی آر تی» در مسیر تهران – کرج
کد خبر : ۷۵۲۱۰۸

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از انجام مطالعات امکان‌سنجی طرح احداث خط اتوبوس تندرو (بی آر تی) در مسیر تهران - کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن پورسیدآقایی در بازدید از منطقه ٢١ تصریح کرد: مطالعه طرح احداث بی آر تی به‌منظور پوشش سفرهای رفت‌وبرگشت تهران - کرج در حال انجام است که با توجه به تقاضای سفر، ایستگاه وردآورد نیز در این طرح دیده‌شده است.

وی با بیان اینکه بزرگراه شهید همت، آزادراه تهران - کرج و جاده مخصوص به‌عنوان سه محور پیشنهادی در دست مطالعه و ارزیابی است، گفت: این محورها با ایستگاه‌های محدود و با هدف دسترسی سریع‌تر شهروندان به‌عنوان سامانه تندرو در حال مطالعه‌اند.

معاون شهردار تهران بر ضرورت رفع مسائل و مشکلات موجود و توسعه حمل‌ونقل عمومی در منطقه ٢١ به‌عنوان غربی‌ترین نقطه تهران تاکید کرد و گفت: مطالعه احداث ٤ خط جدید مترو در تهران به اتمام رسیده و خط ١١ مترو در دو منطقه ٢١ و ١٨ به شهروندان خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در طراحی اولیه خط ١١ مترو تصریح‌شده که این خط به‌تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی مسائل و مشکلات حمل‌ونقل عمومی در مناطق ٢١ و ١٨ باشد و از سوی دیگر، افق بهره‌برداری از ٤ خط مطالعه شده، سال ١٤٢٠ تعیین شده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل، طراحی ال آر تی و بی آر تی در این مناطق در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پورسیدآقایی در ادامه به طرح‌های اصلاح هندسی در منطقه ٢١ اشاره کرد و گفت: اصلاح هندسی دسترسی به مسیر زیرگذر اسماعیل‌آباد، اصلاح هندسی بزرگراه فتح در تقاطع بزرگراه شهید لشگری، اصلاح هندسی تبادل بین کندرو - تندرو در مسیر شرق به غرب حدفاصل آذر ٥ و زیرگذر اسماعیل‌آباد در دست اجراست.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از نصب پل عابر پیاده شهرک فرهنگیان - متروى استادیوم آزادى در آینده نزدیک خبر داد و بر نصب نیوجرسی در بخشی از بزرگراه آزادگان به‌جای گاردیل‌ها و نرده‌های موجود و تجهیز بزرگراه‌های فتح و شهید لشگری به دوربین‌های کنترل سرعت در این منطقه تاکید کرد.

معاون شهردار تهران بر ضرورت ساماندهی پارک حاشیه‌ای در معابری که تقاضا و ظرفیت پارک دارند، اشاره کرد و گفت: طرح نهایی پارک حاشیه‌ای در منطقه ٢ در حال اجراست اما تا اجرای نهایی آن در منطقه ٢١، می‌توان به روش دستی، پارک حاشیه‌ای را در این منطقه مدیریت و ساماندهی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز