آریازند مطرح کرد؛
ضرورت تکمیل فاز دوم برج میلاد
مدیرعامل برج میلاد با اشاره به ضرورت تکمیل فاز دوم برج میلاد تاکید کرد: با توجه به پیشبینیهای انجام شده در طرح جامع این عرصه ممتاز شهری، ضرورت تکمیل فاز دوم آن به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و گردشگران بیش از پیش احساس میشود.
به گزارش ایلنا، امیر آریازند در دیدار با پرسنل برج میلاد گفت: در حال حاضر زندگی شبانهای بهویژه در مناسبتهای خاص مانند نوروز، رمضان، تابستان در این مجموعه تعریف شده است که نمونه این سرزندگی شبانه روزی را در مراکز مشابه برج میلاد در مجموعههای مشابه کمتر سراغ داریم.
وی با بیان اینکه برج میلاد امروز به یک سرمایه در منطقه خاورمیانه نیز تبدیل شده است، اظهار داشت: برج میلاد کانون انباشت سرمایه است؛ سرمایه مالی شامل ساختمان و زیرساختهای متنوع، سرمایه انسانی شامل مجموعه پرسنل متخصص و وفادار، سرمایه اجتماعی از جنس اعتماد متقابل بین ذینفعان و گذشت از خیر فردی کوتاهمدت به نفع خیر جمعی بلندمدت و در نهایت سرمایه نمادین به مفهوم اعتباری که در طول زمان شکل میگیرد و بهسادگی انواع دیگر سرمایه را زیر چتر خود گرد می آورد که باعث رونق و پیشرفت جامعه میشود.
مدیرعامل برج میلاد با اشاره اینکه برج میلاد و مجموعه پیرامونی آن در چشمانداز الگوی توسعه شهر تهران، به عنوان یکی از مهمترین طرحهای موضعی شهر که میتواند نقش عملکردی متمایز در شهرتهران داشته باشد، تصریح کرد: این برج به عنوان کانون گردشگری نوین تهران ویژگیهایی دارد که نمیتوان به سادگی از کنار ظرفیتهای اقتصادی و عملکردی آن در مقایسه با سایر کانون های گردشگری در پایتخت گذشت.
آریازند افزود: همانگونه که در حوزه ساخت، احداث و توسعه، مجموعه برج میلاد نماد درایت، پشتکار، نبوغ و خلاقیت مدیران و مهندسان ایرانی است، این مجموعه باید در حوزه بهرهبرداری و برنامهریزی برای برگزاری رویدادهای مختلف نیز یکتا و نمونه باشد تا گردشگران بتوانند تجربه خوبی را از این مجموعه در آلبوم خاطرات خود ثبت کنند.
وی در توضیح اهداف و برنامههای خود برای دوران مدیریتش در این مجموعه فرهنگی و تفریحی خاطرنشان کرد: برج میلاد به عنوان چشم و چراغ تهران، نماد «تهران مدرن» محسوب میشود بنابراین قابلیتهای گردشگری برج باید همسو با سبک زندگی متنوع تهرانیان به سمت الگوهایی پذیراتر، روا دارتر، اخلاقی تر و انسان مدارتر حرکت کند و شکوفا شود.
مدیرعامل برج میلاد اضافه کرد: ما باید ساز و کاری بیندیشیم که بتوان برج میلاد را به بخشی از فضای زندگی جمعی همه شهروندان تبدیل کند، به نحوی که دیگر گذراندن یک روز در برج برای هیچ کودکی در تهران و ایرانی یک آرزوی دست نیافتنی نباشد.
آریازند با تاکید بر ضرورت تکمیل فاز دوم برج میلاد برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ابراز داشت: تجربه نوروزگاه برج میلاد نشان داد که برج میلاد ظرفیتهای زیادی برای جذب گردشگر بینالمللی و داخلی به منظور رونق اقتصادی کشور دارد. قطعاً میتوان با خلاقیت و اعتماد به کار تیمی این مهم را به سرانجام رساند و نقشی هر چند کوچک برای رونق اقتصادی از طریق جذب گردشگر برای کشور ایفا کرد.