فضای مجلس، فضای گفتوگو درباره برنامههاست/ بسیار امیدواریم
وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اساس کار این وزارتخانه مدرسه و مدرسهداری است، نسبت به فضای تعاملی حاکم بر مجلس دهم ابراز خرسندی و امیدواری کرد.
فخرالدین احمدی دانشآشتیانی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برخی سوابق مدیریتی خود در حیطه آموزش و پرورش گفت: در جلسههای متعدد با نمایندگان بر این مسئله تاکید کردیم که باتوجه به اینکه اساس کار آموزش و پرورش، مدارس هستند، آشنایی خوبی با صف و ستاد در این حوزه دارم.
او گفت: باتوجه به اینکه سالها معلم، معاون و مدیر مدرسه بودم و کار اصلیام مدرسهداری است، شناخت خوبی از صف در آموزش و پرورش دارم و از طرفی باتوجه به سابقه حضور در وزارت علوم و آموزش عالی، از بعد مدیریتی شناخت دقیقی نسبت به دستگاههای ستادی داشته و بهخوبی با فعالیت این دستگاهها و همچنین برنامههای توسعه و نحوه هزینهکرد بودجه آشنایی دارم.
وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه ترکیب شناخت صف و ستاد در این حوزه راهگشا خواهد بود، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مدارس اساس کار وزارت آموزش و پرورش همه باید تلاش کنند که مدارس محیطی پرنشاط و سلامت برای یادگیری هر چه بیشتر و بهتر دانشآموزان باشد.
دانشآشتیانی در پایان با تاکید بر فضای مثبت حاکم بر مجلس، اعلام کرد: فضای حاکم بر مجلس، فضای تعامل، بحث و گفتوگو درباره برنامهها است که این مسئله بسیار امیدوارکننده است.
به گزارش ایلنا، فخرالدین احمدی دانشآشتیانی از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز با حضور در محل فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی به ارائه برنامههای خود در حضور اعضای این فراکسیون پرداخت.