خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

«خرابی دو رام قطار» و اعزام آن‌ها به تعمیرگاه علت اختلال در خط ۴ مترو/ کارگروه فنی درباره حواشی اتوبوس‌های برقی تشکیل می‌شود

«خرابی دو رام قطار» و اعزام آن‌ها به تعمیرگاه علت اختلال در خط ۴ مترو/ کارگروه فنی درباره حواشی اتوبوس‌های برقی تشکیل می‌شود
کد خبر : ۱۶۰۴۸۲۶

عضو شورای شهر تهران «خرابی دو رام قطار» و اعزام آن‌ها به تعمیرگاه را علت اختلال در خط ۴ مترو اعلام کرد.

سید جعفر تشکری هاشمی، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص علت تاخیر در حرکت خطوط ۱ و ۴ مترو تهران در روزهای اخیر گفت: با مسئولان شرکت مترو در خصوص این تاخیر صحبت کردم و اعلام کردند علت این موضوع خرابی دو رام قطار بوده که یکی در حدود ساعت ۷ و دیگری در ساعت صبح ۸ اتفاق افتاد و نوع خرابی به گونه‌ای بوده که به فوریت و در محل قابل رفع نبود و در نتیجه باید به تعمیرگاه اعزام می‌شدند و به همین دلیل، این وضعیت مقداری تأخیر ایجاد کرد.

وی افزود:‌ این وضعیت در سایر خطوط مترو نبوده است و این تاخیرها آنگونه که گزارش شد، صرفاً در خط ۴ بوده، آن هم به دلیل خرابی دو رام قطار که با فاصله‌های تقریباً یک ساعت از هم ایجاد شده بود. طبیعتاً این مسئله باعث انباشتگی مسافر در یک خط می‌شود و همچنین در ایستگاه‌های تبادلی ممکن است مشکل ایجاد کند.

وی افزود: این روزها حجم سفرهایمان بسیار زیاد است، زیرا به پایان سال نزدیک می‌شویم و از طرفی به علت ایام ماه مبارک رمضان، مردم سعی می‌کنند در ساعات کوتاهتری تردد داشته باشند. این فراوانی مسافر در ایستگاه‌ها نیز می‌تواند عامل تشدید کننده‌ای باشد. در هر صورت، به دوستان تذکر دادم که دقت بیشتری داشته باشند و تلاش بیشتری کنند تا این خرابی‌ها به حداقل برسد.

این عضو شورای شهر درباره ساخت ۳ بزرگراه جدید در تهران گفت: بزرگراه‌هایی وجود دارد که ساخت آن از قبل شروع شده است و پیشتر هم مطالعات ترافیکی آن‌ها انجام شده  وساخت این بزرگراه‌ها برای تهران لازم دیده شده است، مانند بزرگراه شهید شوشتری و بزرگراه شهید بروجردی که این‌ها از قبل ساخته شده و در حال تکمیل هستند. در حال حاضر از ساخت بزرگراه جدید اطلاعی ندارم. بزرگراه‌های قبلی که در حال ساخت بوده‌اند، مطالعات ترافیکی آن‌ها نشان داده که مورد نیاز هستند.

تشکری هاشمی در خصوص حواشی اتوبوس‌های برقی جدید که وارد تهران شده است، گفت: قرار بر این شد که یک کارگروه فنی تشکیل شود تا بررسی کنند که آیا ضرورت دارد سیستم گرمایشی گازوئیلی باشد یا می‌توانند سیستم برقی کنند. بحث‌ها ی فنی در خصوص اتوبوس‌های برقی در جلسه با حضور کارشناسان و متخصصین بررسی و به جمع‌بندی خواهد رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز