خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان پزشکی قانونی:

مجموعه بازرسی امین و حافظ منافع مردم است

مجموعه بازرسی امین و حافظ منافع مردم است
کد خبر : ۱۵۴۸۴۵۰

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: مجموعه بازرسی از یک سو چشم و گوش و امین مدیر سازمان و از سوی دیگر امین و حافظ منافع مردم و ارباب رجوع است که با پیگیری و بازرسی‌های خود موجب رفع مشکلات در بخش‌های مختلف سازمان می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی صبح روز یکشنبه ششم آبان ماه در نشستی به مناسبت روز بازرس گفت: تلاش‌های همکاران بازرسی سازمان در مسیر اعتلا و پیشرفت سازمان است که نتیجه آن خدمت‌رسانی بهتر به مردم و مراجعین است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه بازرسی جدای از موضوع نظارت و رسیدگی به شکایات، چشم و گوش مجموعه مدیریتی سازمان است، اظهار داشت: از آنجا که مدیران سازمانی فرصت کافی برای اشراف به تمامی بخش ها، اجزاء و مسائل سازمان ندارند، می‌توانند با اتکا به گزارش‌ها و بررسی‌های تیم‌های بازرسی نسبت به مسائل و مشکلات موجود در سازمان آگاه شوند و برای پیگیری و رفع آن اقدام کنند.

مسجدی ارائه راه حل پیشنهادی برای رفع مشکلات را از دیگر وظایف بازرسی عنوان کرد و افزود: بازرسان متناسب با منابع، اختیارات و مقدورات موجود باید مشکلات را بررسی و راه حل‌های پیشنهادی را برای آن ارائه دهند.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، خودجوش بودن، دلسوزی و مسئولیت‌پذیری نسبت به مجموعه را از ویژگی‌های بازرسان برشمرد که باید با تکیه بر این ویژگی‌ها به دنبال ارتقا و پیشرفت سازمان و رساندن آن به تراز واقعی خود باشند تا از نتایج آن مردم منتفع شوند.

وی انصاف در تهیه گزارش‌ها و انگشت گذاشتن روی مواردی که باعث پیشرفت سازمان می‌شود و نیز تأکید بر صیانت و پیشگیری به‌جای مچ‌گیری را از خصوصیات بازرسان برشمرد و ادامه داد: هکاران سازمان همچون اعضای یک خانواده هستند که در کنار یکدیگر و برای پیشرفت و ارتقای سازمان تلاش می‌کنند و بازرسان در این میان نقش نجات غریق را دارند که شأنشان همان شأن صیانت و پیشگیری است.

وی در پایان با قدردانی از مجموعه بازرسی سازمان در سراسر کشور در پیگیری و رسیدگی به برخی مشکلات موجود اظهار امیدواری کرد تا با همت همه کارکنان، هر چه بیشتر به سمت ارائه خدمات استاندارد و عادلانه به مردم عزیز پیش برویم، به این معنا که خدمات در تمامی نقاط کشور از مرکز تا دورترین نقطه با بهترین کیفیت ارائه شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز