خبرگزاری کار ایران

کاشانی:

روابط عمومی شهرداری تهران اطلاعات درست به شورا بدهد

روابط عمومی شهرداری تهران اطلاعات درست به شورا بدهد
کد خبر : ۱۵۴۵۱۰۳

خزانه‌دار شورای شهر تهران درباره بیانیه گمرک در خصوص مصاحبه سخنگوی شورا تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کاشانی خزانه‌دار شورا در دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت:  آقای اقراریان راجع به سفرها گفت در تاریخ 1403/04/19 نامه‌ای به این مضمون به جناب آقای زاکانی شهردار محترم تهران نوشتم موضوع ارائه گزارش در خصوص میزان هزینه کرد سفرهای خارجی در بودجه سال 1400 شهرداری تهران بود.

وی ادامه داد: در این نامه نوشته شده است احتراماً با توجه به اعتبارات مربوط به هزینه سفرهای خارجی در بودجه سالانه شهرداری تهران دستور فرمایید گزارش کاملی از تعداد سفرها، نفرات اعزامی و هزینه سفرها از سال 1400 تا 1403 اعلام شود. بیش از سه ماه گذشته و خبری نشده است.

خزانه‌دار شورا با اشاره به مصاحبه سخنگوی شورا درخصوص نزدیک شدن فصل زمستان و آلودگی هوا و اتوبوس‌ها که در داخل گمرک مانده است و خواسته بودند که کمکی در این زمینه صورت بگیرد تا مردم از این وضعیت خلاص شوند، گفت: دو الی سه روز پیش فکر می‌کنم که روابط عمومی گمرک یک بیانیه دادند و این مطالبی را که اعلام شده کذب خواندند و اعلام کردند چنین اتوبوس‌هایی وجود ندارد، حرف من دو نکته است آقای چمران؛ در افکار عمومی چرا شورای شهر باید دروغگو جلوه داده شود اگر دوستان روابط عمومی ما و دوستان روابط عمومی شهرداری اگر در تهران هستند چون عمدتاً دنبال شکستن رکورد مارکوپولو بوده و در سفر هستند اما اگر احیانا در تهران هستند یک گزارش جامعی ارائه دهند که این بارنامه در این تاریخ از چین وارد شده و تعداد این اتوبوس نیز چقدر بوده و در کجا است.

کاشانی تصریح کرد: اصلاً چرا ما کتک بخوریم اصلا به ما چه چیزی داشته که بیانیه علیه سخنگوی شورای شهر بدهند که چنین موضوعاتی واقعیت ندارد من خواهش می‌کنم جناب‌عالی یا به صورت واضح و صریح دوستان روابط عمومی شهرداری اطلاعات جامع و کامل در اختیار افکار عمومی قرار بدهند که خدایی نکرده این طور تصور نشود که ما یک خبر دروغ و ناصحیح داده‌ایم و این توپ در زمین ما نیفتد.

وی تصریح کرد: من خیلی از آقای نادعلی عزیز که زحمت این کار را می‌کشند ممنونم اما این خبر الان افتاده که گمرک علیه سخنگوی شورای شهر بیانیه داده است خواهش می‌کنم برای صحت و روشن شدن این موضوع و برای اینکه مردم متوجه شوند که شورای شهر به هیچ عنوان قصد ندارد که دروغ بگوید چراکه ما اصلا کار  اجرایی نمی‌کنیم و اخباری که به ما دادند را  منتقل کردیم از همین‌رو خبر صحیح را روابط عمومی به ما بدهد تا این ابهام برطرف شود و خدای نکرده اگر گمرک اشتباه کرده عذرخواهی کند و اگر ما اشتباه کردیم ما عذرخواهی کنیم.

چمران در پاسخ به تذکر کاشانی گفت: من دیروز همین سوال را از معاون حمل و نقل و ترافیک کردم و آن‌ها باید کتبی جواب بدهند. این اتوبوس‌ها به نام شهرداری نیامده حالا چرا نیامده دلیلش تقریباً روشن است چون به نام یک شرکت خریداری شده، بنابراین چون به نام شهرداری درج نشده به نام شهرداری نیامده است.

وی ادامه داد: من تعجب می‌کنم که چرا گمرک یا خیلی جاهای دیگر دوست ندارند اتوبوس به تهران بیاید یعنی این برای من  واقعاً جای تعجب است که یک عده‌ای ناراحت هستند که اتوبوس‌ها به تهران بیاید و بخواهند به نوعی دست به سر کنند تعجب می‌کنم که مردم در صف‌ها را نمی‌بینند و دلشان برای مردم نمی‌سوزد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز