خبرگزاری کار ایران

چهره ملی در حوزه عمرانی و مدیریت شهری ایران اسلامی معاون وزیر کشور شد

چهره ملی در حوزه عمرانی و مدیریت شهری ایران اسلامی معاون وزیر کشور شد
کد خبر : ۱۵۴۴۳۴۸

​مسعود نصرتی، باحکم اسکندر مؤمنی وزیر کشور به عنوان معاون عمرانی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور منصوب شد.

به گزارش ایلنا، مسعود نصرتی چهره ملی مدیریت شهری، باحکم اسکندر مؤمنی وزیر کشور به عنوان معاون عمرانی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور منصوب شد.

وی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از مهر ۱۴۰۳ است.

نصرتی دارای دو عنوان بین‌المللی از سوی برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد هم‌چون رئیس مجمع جهانی شهرهای جاده‌ابریشم و رئیس مجمع جهانی شهرهای اسلامی (WAIC) می‌باشد. نصرتی دو جایزه بین‌المللی BLP بهترین نشان عملکرد جهانی از سوی برنامه اسکان بشر ملل‌متحد (UN_HABITAT) بابت اجرای پروژه احیای قنات‌های شمال شهر و احداث بوستان بانوان دریافت کرد. 

معاون سازمان شهرداری ها در دولت دوازدهم با دارا بودن تحصیلات دکترای برنامه ریزی شهری و مهندسی عمران، سه دوره نیز شهردار کلان‌شهرهای رشت و قزوین بوده است. از دیگر کارنامه‌های مدیریتی نصرتی میتوان به قائم مقامی و معاونت توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اشاره کرد.

همچنین نصرتی چهره نام آشنای مدیریت شهری در حوزه بین المللی می‌باشد. وی سال‌ها رئیس مرکز شهروندی صلح جهانی، رئیس مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم، رئیس مجمع جهانی شهرهای اسلامی و قائم مقام موزه تاریخ تمدن جهان اسلام بوده و هم اکنون نیز مدرس و مشاور دانشگاه در رشته شهرسازی و معماری است.

حالا خانواده بزرگ عمرانی و شهرسازی کشور، بنا به این انتخاب امیدوار هستند که با محوریت وفاق و همدلی در تمام شهرها و روستاهای کشور و با برداشتن گامهائی استوار و رو به جلو، شاهد تحقق اهداف تعیین شده در مسیر رونق اقتصادی، عمران و آبادانی در برنامه هفتم پیشرفت برای تمام شهروندان عزیز باشیم.

نصرتی هیچگاه بواسطه سیاست بازی ها و یا حضور در اردوگاه های سیاسی چپ و راست شناخته نشده است  او چهره ای تکنوکرات و متخص در رشته خود است که در مقاطع مختلف مسوولیت های متعددی داشته و فردی دارای کارنامه روشن و مشخص و البته قابل دفاع است. هیچگاه این چهره ملی را نمی توان با گروه‌ها و جریان های سیاسی تعریف و یا در آن قالب دید.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز