خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کشور:

دشمن دنبال ایجاد اختلاف و چند دستگی در بین اقوام است

دشمن دنبال ایجاد اختلاف و چند دستگی در بین اقوام است
کد خبر : ۱۵۴۰۷۲۴

فرمانده انتظامی کشور در همایش مرزنشینان گفت: دشمن چه در قالب کسانی که بیرون از مرز هستند و چه در قالب کسانی که در داخل دشمنی می‌کنند، می‌خواهند اختلاف و چنددستگی را بین ما رواج دهند و این فقط از لحاظ دینی نیست، بلکه از نظر قومی نیز می‌خواهند چنددستگی ایجاد کنند، راه مقابله با آن نیز از طریق ناامید کردن دشمن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کشور در همایش مرزنشینان که ظهر امروز برگزار شد، گفت: قریب به ۲۷ سال از خدمتم را همراه با مرزنشینان کشورم بودم.همه تجربه بنده و مرزبانان این است که اگر همراهی مرزنشین با مرزبان نباشد و اگر همدلی مرزبان با مرزنشین نباشد ماموریت به درستی اجرا نخواهد شد.

وی ادامه داد: آن زمان که مرزنشین باشد و مرزبان نباشد احساس غریبی به مرزنشین دست می دهد این دو در کنار هم و با هم برای حفظ مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند‌. ما فراموش نمی کنیم که یک طایفه در کردستان ۲۶ نفر شهید برای حفظ نظام دادند. ما آذربایجان غیور را فراموش نمی کنیم زمانی که در کنار رزمندگان قرار گرفتند و باعث شد  دشمن ضد انقلاب تا پشت مرز فرار کند. ماموستاها را نیز فراموش نمی کنیم که دشمنان آنها را به شهادت رساندند و بلوچ‌هایی را که اشرار به اسارت بردند و به بدترین شکل به شهادت رسیدند و سیستانی‌هایی که در کنار بلوچ ها برای حفظ مرز تلاش کردند.

وی ادامه داد: دشمن چه در قالب کسانی که بیرون از مرز هستند و چه در قالب کسانی  که در داخل دشمنی می کنند می خواهند اختلاف و چنددستگی را بین ما رواج دهند و این فقط از لحاظ دینی نیست بلکه از نظر قومی نیز می‌خواهند چنددستگی ایجاد کنند راه مقابله با آن از طریق ناامید کردن دشمن است.

سردار رادان تاکید کرد: انقدر که ما برای رفاقت بهانه داریم برای لجاجت دلیلی نداریم پس ترکمن، کرد، لر، بلوچ، فارس، ترک همه و همه در کنار هم باید باشیم. آن چیزی که دشمن را مایوس می کند وحدت است آن چیزی که باعث ناامیدی دشمن می شود در کنار هم بودن است، آن چیزی که دشمن را سرافکنده می کند در یک سنگر بودن است و آن چیزی که دشمن را به عقب می راند به سمت یک هدف و دشمن مشترک تیراندازی کردن است. چگونه می شود قبول کرد در نظامی که رهبر آن اهانت به اهل سنت را مستوجب کیفر می داند شیعه و سنی باهم اختلاف دارند و این جز توطئه دشمن نیست و هر کسی به آن دامن بزند در دامن دشمن تلاش می کند هر کسی می خواهد باشد روحانی باشد یا شخصی، شیعه باشد یا سنی ، لر باشد یا بلوچ یا کرد یا ترک.

وی تاکید کرد: همه ما تکلیف داریم در حول محور ولایت به ریسمان ولایت چنگ بزنیم. وظیفه دینی انقلابی و وطن پرستی ما این است که همه باهم حول محور ولایت بر علیه دشمن مشترک باشیم اگر این باشیم هیچ قدرتی و نظامی و توطئه ای نمی تواند سر سوزنی به سپر مستحکم و مقتدر وحدت آسیب برساند اگر تفرق باشد این سپر آسیب می بیند.

سردار رادان تاکید کرد: آمریکا اسراییل چیست؟ ما توطئه های آنها را کوچک می دانیم اصلا خود آن‌ها را کوچک می دانیم چراکه ما بزرگیم چرا که ما معتقدیم و آنها غیرمعتقد. ما شهادت طلبیم و آنها اساسا موضوع مرگ را موضوع نیستی می دانند ما همه باهم هستیم و آنها برهم. اگر دستشان به خون شهید هنیه و شهید نصرالله آغشته می شود چون ما همه مسلمان و در دایره ولایت هستیم و این در دایره ولایت بودن همه ما از نظر آنها یعنی همه ما دشمن هستیم. اگر موشک های وعده صادق یک و دو تن دشمن را می لرزاند دلیلش آن است که ما مرزهای مستحکم داریم و دلیل مرز مستحکم این است که همکار و همراه هستیم سرسوزنی اگر فکر همراهی و همکاری نداشته باشیم بدانید فکر شیطانی است همراهی همراهان می تواند قدم همکاران من را مستحکم تر کند و از این برادری با شما نه دریغ می کنیم و نه غفلت می کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز