خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

رسیدگی به مشکلات انتظامی مردم در مرکز ۱۹۷/ پیامک‌های طرح ناظر بیشترین دلیل مراجعات

رسیدگی به مشکلات انتظامی مردم در مرکز ۱۹۷/ پیامک‌های طرح ناظر بیشترین دلیل مراجعات
کد خبر : ۱۵۳۸۶۱۱

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به رسیدگی به مشکلات انتظامی مردم در مرکز ۱۹۷ گفت: بیشترین آمار مراجعه‌کنندگان امروز ما مربوط به پیامک‌های طرح ناظر یک بود، اگرچه ما قاطعانه این موضوعات را دنبال می‌کنیم اما به همه کسانی که امروز به این جا مراجعه کرده بودند به خاطر هفته فراجا تخفیف دادیم و اعلام کردیم که خودروهای این افراد به پارکینگ منتقل نشود.

سردار عباسعلی محمدیان، رییس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره بیشترین مراجعات امروز مردم در اولین روز از هفته نیروی انتظامی به مرکز ۱۹۷ گفت: از مردم خوب و قدرشناس‌مان تشکر و تقدیر می‌کنم از روز گذشته تاکنون تماس‌های مکرری را با مرکز ۱۹۷ و مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ داشته‌ایم، مبنی براینکه هفته فراجا را به ما و همکاران ما تبریک گفته و از همکاران ما بعضا با ذکر نام تقدیر و تشکر داشتند و این نشان دهنده این است که مردم خوب ما قدردان زحمات هستند. ما هم انشاءالله بتوانیم خدمات خوبی داشته باشیم و بتوانیم جبران این خوبی مردم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در اولین روز از هفته فراجا به اتفاق روسای پلیس تهران بزرگ در مرکز ۱۹۷ حضور پیدا کردیم. بیشترین آمار مراجعه‌کنندگان امروز ما مربوط به پیامک‌های طرح ناظر یک بود، اگرچه ما قاطعانه این موضوعات را دنبال می‌کنیم اما به همه کسانی که امروز به این جا مراجعه کرده بودند به خاطر هفته فراجا تخفیف دادیم و اعلام کردیم که خودروهای این افراد به پارکینگ منتقل نشود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مابقی مراجعات نیز مشکلاتی داشتند از قبیل سرقت‌هایی که هنوز به نتیجه نرسیده است یا تسریع در پیگیری پرونده‌هایشان که الحمدلله این اتفاق افتاد و با حضور همکاران ما در همین جا دستورات لازم داده شد و رضایت‌مندی مردم حاصل شد انشالله ما بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای این مردم بزرگوار باشیم که رضایت آن‌ها می‌تواند رضایت‌مندی خداوند را در پی داشته باشد.

سردار محمدیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که چقدر لازم است که سایر دستگاه‌ها درخصوص پیشگیری از وقوع جرم با پلیس همکاری لازم را داشته باشند، گفت: ما اصرار داریم که آمار ندهیم چراکه احساس ما این است که مردم بعضا آمار زده شده‌اند مردم باید احساس امنیت داشته باشند و نبودن معتاد و مواد فروش را احساس کنند و به نظر من این اتفاق در یک بخش‌هایی افتاده است. در بخش‌های دیگر نیز اعداد و ارقام ما نشان می‌دهد که این اتفاقات افتاده است.

وی با بیان اینکه عدد کاهش سرقت بعضا عدد قابل توجهی است، ادامه داد: البته گاهی اوقات مردم تحت تاثیر فضای مجازی نیز هستند و ممکن است از یک شخصیت خاص سرقتی شود و به یک‌باره جو ناامنی ایجاد شود درصورتی که اینطور نیست و حدود ۱۸ درصد جرائم سرقت ما کاهش پیدا کرده است و ما امیدواریم احساس امنیت را به جامعه بازگردانیم و مردم این احساس امنیت را داشته باشند.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در حوزه سرقت قرارگاهی در استانداری تهران وجود دارد که حدود ۲۰ دستگاه در آن مسئولیت دارند، دستگاه‌ها نیز مسئول پاسخگویی به استاندار تهران در این زمینه هستند ما هم به عنوان دبیر این قرارگاه این موضوعات را از دستگاه‌ها خواسته‌ایم اقدامات خوبی نیز در این زمینه برداشته شده است انشاءالله که در آینده این اقدامات بتواند باعث کاهش هرچه بیشتر سرقت شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز