خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مسجدی در پی شهادت سیدحسن نصرالله

پیام تسلیت مسجدی در پی شهادت سیدحسن نصرالله
کد خبر : ۱۵۳۶۳۸۶

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان سرافراز مقاومت اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

اناالله و انا الیه راجعون

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبّهِمْ یُرْزَقُونَ

جنایات رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی این بار با به شهادت رساندن رهبر شجاع و بزرگ مقاومت سید حسن نصرالله برگ تازه ای از توحش و شرارت این رژیم جعلی را به جهانیان اثبات کرد.

سیدحسن نصرالله شخصیتی بزرگ، مجاهد و انسانی مبارز بود که در مسیر مقاومت و کسب رضایت پروردگار متعال سال ها در برابر رژیم سفاک صهیونیستی و زیاده خواهی آن، پایمردی و مجاهدت کرد و سرانجام در این مسیر به شهادت رسید و به یاران شهید خود پیوست.

بی گمان این اقدام آخرین برگ از تقویم شرارت های رژیم صهیونیستی و حذف این غده سرطانی است چرا که شهادت این عزیز نه تنها پایان مقاومت نیست بلکه به زودی یاران و دلدادگان پرشمار و شجاع جبهه مقاومت با نیرویی مضاعف راه این شهید والامقام را تا آزادی قدس شریف ادامه خواهند داد.

اینجانب شهادت رهبر شجاع، مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت، دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان سرافراز مقاومت اسلامی و مردم بیگناه در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیروت را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و لبنان و تمام آزادگان جهان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان برای آنان مغفرت و علو درجات مسئلت دارم.

دکتر عباس مسجدی آرانی

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز