خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در آیین زنگ مهر سال تحصیلی جدید؛

معلمان الفبای خوب زیستن هم به دانش‌آموزان بیاموزند

معلمان الفبای خوب زیستن هم به دانش‌آموزان بیاموزند
کد خبر : ۱۵۳۲۴۸۰

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه راه سربلندی ایران از مدرسه می‌گذرد گفت: از معلمان عزیز می‌خواهم در کنار الفبای آموزش و علم، الفبای بهتر زیستن و خوب زیستن را به دانش آموزان بیاموزانند.

به گزارش ایلنا، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش صبح امروز اول مهرماه ۴۰۳در مراسم زنگ مهر سال تحصیلی جدید که با حضور رئیس جمهوری در مدرسه دخترانه شهید حسن عسگری شیرازی در منطقه ۱۸ با درود و سلام بر شهدای دفاع مقدس، دانش آموزان ومعلمان شهید، شهدای خدمت، شهدای غزه خطاب به دانش آموزان گفت: فرزندان ایران زمین، آینده کشور را شما می‌سازید و امروز با حضور در مدرسه، سفر علم و دانایی را آغاز می‌کنید. 

وی ادامه داد: خود را با اعتماد به نفس کامل در قامت دانشمندان ایران بدانید و شک نداشته باشید که راه سربلندی ایران از مدرسه می‌گذرد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: بدانید که اولین و آخرین قطار پیشرفت مدرسه است .

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: امروز که آغاز بهار تعلیم و تربیت در هفته دفاع مقدس است با شما و شهدا پیمان می‌ببندیم که در راه اعتلای تعلیم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

کاظمی در ادامه خطاب به معلمان گفت: معلمان عزیز، امروز چشم کودکان و نوجوانان کشور به شما معلمان گرامی است.

وی ادامه داد: معلمی هنر است و حقیتی انکار ناپذیر است. پس بیایید آینده نونهالان ایران زمین را درخشان‌تر کنید، بیایید در کنار الفبای آموزش، الفبای به‌زیستن و خوب زیستن را بیاموزیم.

کاظمی بیان کرد: من به عنوان خادم نظام تعلیم و تربیت برای ارتقای معلمان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

به گفته وی؛ ارتقای نظام آموزشی، کیفیت آموزشی و توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش و ترویج اقامه فرهنگ نماز از الویت‌های ماست.

کاظمی بیان کرد: امروز خوشحالیم که دولت چهاردهم و رئیس جمهور پزشکیان؛ آموزش و پرورش را در اندیشه و عمل، اولویت اول خود قرار داده اند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: از والدین عزیز می‌خواهم اکنون که با استقرار دولت چهاردهم نسیم وفاق و همدلی در کشور وزیدن گرفت شما نیز با همدلی و همراهی در کنار معلمان مدرسه یار و یاور آنها باشید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز