خبرگزاری کار ایران

بی‌توجهی به نامه تحقیق و تفحص از سازمان املاک شهرداری

بی‌توجهی به نامه تحقیق و تفحص از سازمان املاک شهرداری
کد خبر : ۱۵۳۰۸۱۸

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، نسبت به بی‌توجهی به نامه این کمیسیون در خصوص تحقیق و تفحص در سازمان املاک شهرداری تهران از سوی برخی از مسئولان مرتبط، انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نرجس سلیمانی، رئیس کمیسیون نظارت وحقوقی شورا در دویست و شصت و سومین جلسه صحن شورا گفت: در کمال تعجب کمیسیون برنامه و بودجه شورا به جای نامه نگاری مطابق قانون با مسئولان اداری ذیربط در شهرداری و کسب اطلاع به جهت در اختیار قرار دادن اسناد به متقاضیان درخواست تحقیق و تفحص در حرکتی خارج از عرف، ۱۴ بند احضار شده تحقیق و تفحص در سازمان املاک را رد کرده است که البته پاسخ این اقدام در قالب نامه‌ای در اختیار اعضای شورا و نیز کمیسیون برنامه و بودجه قرار خواهد گرفت.

سلیمانی گفت: با توجه به استنکاف کمیسیون برنامه و بودجه از آغاز مکاتبات حسب مذاکره‌ای که در این خصوص انجام شد؛ مقرر شد تا پایان وقت اداری روز یکشنبه و یا نهایتاً اول وقت روز دوشنبه این نامه ارسال شود. از این جهت که وقت قانونی محدود است اما این اتفاق نیفتاد و به جای آن، نامه مزبور سر از شورا درآورد و در واقع به جای شهرداری به درخواست کنندگان تحقیق و تفحص ارسال شده است. لذا کمیسیون حقوقی و نظارت شورا به عنوان یکی از کمیسیون‌های مرتبط با موضوع تحقیق و تفحص، نامه‌ای با دو امضا به منظور اجرای دستورات رئیس شورا تهیه کرده و برای امضای دوم به کمیسیون برنامه و بودجه ارسال شد.

وی ادامه داد: لذا ضرورت دارد با همکاری ریاست شورا، کمیسیون برنامه و بودجه از جریان تحقیق و تفحص اعلام انصراف کند تا جریان مکاتبات با نامه کمیسیون حقوقی و نظارت آغاز شود و یا به منظور جلوگیری از فوت وقت، در اسرع وقت بعد از مطالعه نامه امضا شده فوق، به عنوان امضای دوم آغاز مکاتبه رسماً به جریان افتد. ما ز یاران چشم یاری داشتیم، امیدواریم غلط نباشد آنچه می پنداشتیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز