خبرگزاری کار ایران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مازندران از امروز

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مازندران از امروز
کد خبر : ۱۵۲۸۳۶۷

رییس پلیس راه استان مازندران از ممنوعیت تردد هر گونه موتورسیکلت در محورهای هراز ، فیروزکوه و کندوان از ساعت 12 امروز 21شهریور تا ساعت 6 صبح شنبه 24 ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات پایان هفته و استفاده حداکثری هموطنان از این فرصت برای سفر در روزهای پایانی تابستان به شمال کشور، تمهیدات ترافیکی ویژه ای از امروز21شهریور جهت کاهش تصادفات و افزایش احتمال سلامتی مسافران در دستور کار پلیس راه قرار گرفت.

وی از ممنوعیت تردد هرگونه موتورسیکلت در محورهای هراز،فیروزکوه و کندوان از ساعت 12 امروز 21شهریور تا ساعت 6 صبح  روز شنبه مورخ 24 ماه جاری خبر داد و ضمن اعلام بلا مانع بودن آمد و شد وسایل نقلیه امدادی در مسیرهای ذکر شده،تصریح کرد : از ساعت 14 امروز در محور کندوان مسیر از مرز آباد به سمت تهران برای کلیه وسایل نقلیه ممنوع بوده وسپس از ساعت 17 تا ساعت 24از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس مسیر یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از کرج به چالوس همچنان ادامه داشته و در صورت سنگین بودن حجم ترافیک در روزهای 5شنبه مورخ 22 و شنبه 24 شهریور با صلاحدید ماموران پلیس راه ، محدودیت ترافیکی مقطعی به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب خاطرنشان کرد : در روز جمعه 23شهریور محدودیت آمدو شد ازساعت 14 از  بزرگ راه تهران به سمت چالوس برای خودروها اعمال و از ساعت 15 همین روز از ابتدای پل زنگوله به سمت شمال کاملا مسدود و این محور از ساعت 17 از مرزن آباد به سمت تهران تا ساعت 23 مسیر یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه استان ضمن بیان اینکه مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده،اظهار داشت: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به سمت چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند،از ساعت 11 از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز