خبرگزاری کار ایران

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد:

اعلام محدودیت‌های سختگیرانه برای رعایت اصول ایمنی

اعلام محدودیت‌های سختگیرانه برای رعایت اصول ایمنی
کد خبر : ۱۵۲۶۴۱۶

رئیس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از سازو کار مدیریت بحران تهران برای تشویق و تنبیه پیمانکاران در رعایت اصول ایمنی و اعمال محرومیت و محدودیت‌های جدید و سختگیرانه در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست ((HSE خبر داد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سجاد موسوی با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی دبیرخانه HSE با حوزه فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: جلسه‌ای در راستای بهبود وضعیت و اصلاح فرآیندهای مرتبط با مدیریت HSE پیمانکاران و بهره‌برداران واحدهای تابعه شهرداری تهران با حضور مسئولین دبیرخانه HSE، مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک و مدیرکل هماهنگی امور مناطق معاونت فنی و عمرانی برگزار شد.

موسوی افزود: در این نشست، فرآیندهای موجود مدیریت HSE پیمانکاران در تمامی مراحل مدیریت پیمان شامل انتشار فراخوان، اسناد مناقصه، برگزاری کمیسیون معاملات و مناقصات، انتخاب پیمانکار، انجام پروژه، اتمام پروژه و برچیدن کارگاه مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گرفت و راهکارهای مؤثری در راستای اصلاح این فرآیندها مطرح شد. از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، بررسی دستورالعمل ارزشیابی عملکرد پیمانکاران شهرداری تهران و اعمال شاخص‌های HSE بود.

رئیس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: بر اساس این تصمیمات، پیمانکاران برتر از لحاظ عملکرد HSE مشمول سیستم‌های تشویقی خواهند شد، در حالی که برای پیمانکاران با عملکرد ضعیف، سیستم‌های تنبیهی همچون محدودیت در ظرفیت پیمان و محرومیت از ادامه فعالیت اعمال خواهد شد. موسوی تاکید کرد: این اقدامات به منظور افزایش کیفیت و رعایت اصول ایمنی، بهداشت و محیط زیست در پروژه‌های شهرداری تهران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز