خبرگزاری کار ایران

تشریح اقدامات پلیس در ماموریت اربعین

تشریح اقدامات پلیس در ماموریت اربعین
کد خبر : ۱۵۲۱۵۰۱

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: هر سالی که پیش می‌رود هوشمندی در اقدامات پلیس جای خود را پیدا می‌کند که یکی از اقدامات بزرگ در موضوع ایستایی در بین زائران اربعین حسینی رقم خورد.

به گزارش ایلنا  سردار "احمدرضا رادان" در جلسه قرارگاه اربعین حسینی که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: ان‌شالله که قدم‌های وزیر کشور با برکت از سفر اربعین حسینی آغاز شد در طول مدت خدمت اباعبدالله الحسین و اهل بیت علیهم السلام یاریگرشان باشد و برای کشور، دین، ملک و میهن اثر خیر داشته باشد.

وی افزود: همه مدیران در همه سطوح وزارتخانه‌ها از جمله پلیس زمانی که به روزهای آخر اربعین می‌رسند غصه از این دارند که این خدمت عارفانه دارد از آن‌ها گرفته می‌شود و باید منتظر شوند تا سالی دیگر ان‌شالله بتوانند از این نعمت بهره‌مند شوند.

فرمانده کل انتظامی کشور به کاهش ایستایی زائران از ۵ ثانیه به ۴ ثانیه اشاره کرد و گفت: به حمدالله هر سالی که پیش می‌رود هوشمندی در اقدامات پلیس جای خود را پیدا می‌کند و از سال گذشته شاهد این بودید که یکی از اقدامات بزرگ در موضوع  ایستایی در بین زائران اربعین حسینی رقم خورد و سامانه سجاد توسط افسران متخصص خودمان طراحی شد که به قدری این سامانه خوب بود که پلیس کشور عراق به این قناعت رسیدند مسیر را ما برای این کار انجام دهیم.

وی به موضوع موادمخدر اشاره کرد و  افزود: امسال با کنترل‌هایی که انجام شد خوشبختانه کمترین دستگیری در کشور عراق صورت گرفته و برابر هماهنگی‌ها دستگیر شدگان را تحویل ما می‌دادند.

سردار رادان عنوان داشت: سامانه اطلاعات سارقان را پشت گذرنامه‌ها قرار دادیم به این ترتیب که سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار یا گذرنامه به او تحویل نمی‌دادیم و یا اگر داشت وقتی به گیت‌های گذرنامه مراجعه می‌کرد ماموران پلیس آگاهی آن را بررسی می‌کردند.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امسال یکی از سال‌های خوبی بود که برای اتباع پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: برای اولین بار اتباع خارجی به صورت مناسب ساماندهی کردیم به نحوی که مرز مشخصی برای آنان تعیین و اعلام شد که اگر اتباع غیر مجاز بیایند حتماً دستگیر خواهند شد و دفتر خادم نیز برای تردد آنان طراحی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز