خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار تهران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

پیام استاندار تهران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
کد خبر : ۱۵۲۱۴۹۸

استاندار تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، روز کارمند و هفته دولت را به همه کارمندان پرتلاش و متعهد و دولتمردان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، علیرضا فخاری با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت و شهید جمهور، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان پرتلاش و متعهد، به ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در استان تهران تبریک گفت.

‎ متن کامل این پیام بدین شرح است:

«به نام خدا

هفته دولت همواره در کشور ما یادآور شهادت بالاترین مسئولان نظام و تداعی کننده جمهوریت و مردم سالاری دینی، همراه با شهادت و ایثار و تلاش برای ارزش‌های دینی و انقلابی و فرصتی برای آشنایی بیش از پیش مردم با نتایج تلاش خدمتگزاران است.

این هفته در سال جاری در حالی آغاز می‌شود که علاوه بر یاد شهیدان رجایی و باهنر، یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور، آیت الله رئیسی در اذهان و قلب همه ما زنده و پاینده است، این هفته یادآور بزرگ مردان شهیدی است که خود را در راه انقلاب اسلامی و مردم گرانقدر کشورمان فدا کرده و برای همیشه جاودانه شدند.

قطعاً سیره شهیدان رجایی و باهنر و شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهید امیر عبداللهیان برای همه خادمان به ملت الگویی کامل ترسیم کرده است، تا هرکس وارد این وادی خطیر می‌شود، بداند، باید در میان مردم بوده و در برابر آنها متعهد و پاسخگو باشد.

ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی و دیگر شهدای خدمت فرا رسیدن هفته دولت را به همه کارکنان و دولتمردان به‌ویژه عزیزان در استان تهران تبریک و تهنیت می‌گویم و موفقیت و سلامت تمام خادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور محترم و دولت چهاردهم را از خداوند منان خواستارم.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز