خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

راه‌اندازی ۱۴ قرارگاه توسط شهرداری تهران در ایام اربعین

راه‌اندازی ۱۴ قرارگاه توسط شهرداری تهران در ایام اربعین
کد خبر : ۱۵۱۵۳۶۷

دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران از راه‌اندازی ۱۴ قرارگاه توسط شهرداری تهران در ایام اربعین در مرز و کشور عراق خبر داد.

«احمد احمدی صدر» دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات شهرداری تهران در ایام اربعین در کشور عراق گفت: شهرداری تهران و کلانشهرها نیز مطابق سنوات گذشته خدمات‌شان به این شکل است که تسهیلگری برای مسیر مردم در اربعین اتفاق بیفتد تا با حداقل مشکلات روبرو شده و بتوانند به راحتی سفر خود را انجام دهند. شهرداری تهران در واقع در این ایام به عنوان یک تسهیلگر کمک می‌کند تا مردم بتوانند از این ایام استفاده ببرند.

دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در همین راستا ما ۱۴ قرارگاه اصلی را برای اربعین پیش‌بینی کرده‌ایم و برهمین اساس ۵ قرارگاه مرزی است و ۹ قرارگاه نیز در کشور عراق و در شهرهای نجف، کربلا و در مسیر بین نجف و کربلا پیش‌بینی شده است. در جاهایی که نیاز به خدمات امداد و حضور عناصر و خدمات امدادی است، این قرارگاه‌ها پیش‌بینی شده است، چراکه یک جمعیت چند میلیونی وارد فضای اربعین می‌شوند زوار ما نیاز دارند که از خدمات ویژه‌تری برخوردار شوند و تسهیلگری برای‌شان اتفاق بیفتد تا بتوانند بهره بیشتری از زیارت ببرند.

احمدی‌صدر تصریح کرد: لذا شهرداری تهران مطابق با سال قبل این برنامه را دارد و برنامه‌ریزی انجام داده تا در همه عرصه‌هایی که می‌تواند، خدمتی را به مردم در جهت تسهیل امر تردد و حضور آن‌ها ارائه دهد، امیدواریم بتوانیم امسال هم اربعین خوبی را شاهد باشیم و مردم بتوانند با رضایت و با سهولت زیارت‌شان را انجام داده و به کشور بازگردند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره برنامه‌های شهرداری تهران در روز اربعین و مراسم جاماندگان اربعین گفت: همچنین برای موضوع جاماندگان اربعین که چندین سال است به عنوان یک سنت حسنه در بین مردم اتفاق می‌افتد و از میدان آیینی امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) این حرکت انجام می‌شود تعداد قابل توجهی از مردم شرکت می‌کنند. شهرداری تهران نیز با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مواکب و حتی دکان‌دارانی که در مسیر هستند به مردم در آن روز خدمات ارائه می‌دهند. بیش از هزار مغازه اعلام آمادگی کرده‌اند که از خدمات آب و برق دکان‌هایشان به عنوان نذر یاری در آن روز استفاده شود و مواکب جلوی مغازه‌ها را راه‌اندازی می‌کنند. شهرداری هم به عنوان یک سرباز در کنار مردم قرار دارد و در هر جا نیاز باشد خدمات را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز