خبرگزاری کار ایران

قوه قضاییه حمایت از تولید کنندگان را وظیفه اصلی خود می‌داند

قوه قضاییه حمایت از تولید کنندگان را وظیفه اصلی خود می‌داند
کد خبر : ۱۵۰۸۸۴۸

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: قوه قضاییه از عمق وجود معتقد بر این است که باید از تولیدکنندگان دستگیری کرد و دستگاه قضا یکی از وظایف اصلی خود را حمایت از تولیدکنندگان می‌داند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری که صبح امروز چهارشنبه سوم مرداد ماه و در جریان سفرهای استانی رییس قوه قضاییه صورت گرفت، در دیدار با کشاورزان و دامداران این استان گفت: طی یک دهه گذشته عمده شعارهای سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین می‌شود در حوزه مسائل اقتصادی است که این نشان‌دهنده اهمیت و توجه ویژه به حوزه اقتصاد و تولید است.

وی افزود: در سفرهای استانی رییس و معاونان قوه قضاییه، حوزه تولید و اقتصاد همواره مورد توجه بوده است و مسائل و مشکلاتی که از سوی کشاورزان و دامداران استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه عنوان شد، پیگیری و به رییس محترم قوه قضاییه منتقل خواهم کرد.

مسجدی با تأکید بر اینکه سفرهای استانی قوه قضاییه به هیچ عنوان جنبه تشریفاتی نداشته و درصدد پیگیری و رفع مشکلات استان است، اظهار داشت: تمامی مشکلات در جایگاه خودش مطرح و پیگیری می‌شود، برخی مشکلات که در سطح استان قابل رسیدگی است در جلسه شورای قضایی مطرح خواهد شد و هرآنچه لازم باشد را به سایر نهادهای مربوط همچون قوه مجریه منتقل می‌کنیم. همچنین در صورت صلاحدید رییس محترم قوه قضاییه برخی مسائل را در جلسه عالی سران کشور نیز مطرح خواهند کرد.

معاون قوه قضاییه در خصوص مشکل قطعی برق که از سوی کشاورزان و دامداران استان مطرح شد، گفت: در چند سال گذشته متأسفانه واحدهای تولیدی با این مشکل مواجه بوده اند. نگاه دولت‌عدم قطع برق منازل است اما باید برای حوزه‌های تولیدی هم تمهیداتی در نظر گرفته شود که آسیب نبینند.

مسجدی با اشاره به اینکه حوزه‌های تولیدی کشور به هیچ وجه نباید دچار آسیب شوند، از تولیدکنندگان حوزه کشاورزی و دامپروری استان خواست مشکلات و معضلات خود را به صورت مکتوب ارائه دهند تا قابل پیگیری و رسیدگی باشد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در ادامه اظهار داشت: یکی از خط قرمزهای قوه قضاییه موضوع دموراژ کشتی ها، بحث گمرکات و انبارهای تعزیرات است به خصوص اگر موضوع مربوط به مواد فاسدشدنی باشد.

مسجدی افزود: بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات در حال حاضر انبارهای تعزیرات و گمرک به روز شده که نکته بسیار مهمی است و لازم است تأکید کنم که قوه قضاییه با توجه به حساسیت قابل توجه در خصوص این موضوعات مجری قانون است و نمی‌تواند خلاف قانون عمل کند بنابراین اگر در مواردی ایرادات قانونی وجود دارد باید نسبت به اصلاح قوانین اقدام شود.

گفتنی است در این جلسه مشکلاتی همچون حقوق عامه، مجوزهای جهاد، تسهیلات بانکی، قطعی برق، ترخیص نهاده‌های دامی و… از سوی تولید کنندگان مطرح شد که دکتر مسجدی در خصوص انتقال و پیگیری این مشکلات قول مساعد داد.

قضاییه پزشکی قانونی کشور پیگیری دیدار مجلس اقتدار مصوبه جنگ فاتح انتخابات قدرت ایمان مسابقات کارکنان قرآن عترت خانوادههای شهرستان مردم

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز