خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

روند حضور پای صندوق‌های رای نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد بیشتر است

روند حضور پای صندوق‌های رای نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد بیشتر است
کد خبر : ۱۵۰۱۳۵۲

استاندار تهران گفت: روند شتاب حضور پای صندوق رای در ساعت ۸ و نیم نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد بیشتر بوده است ،اگر این روند ثابت باشد مشارکت بیشتری نسبت به هفته گذشته خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا فخاری، استاندار تهران در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری گفت: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با همفکری و همگرایی همکارانی که در هفته گذشته برای انجام این کار در خدمت آنها بودیم امروز برگزار می شود تا از ۴ رکن راهبردی مدنظر رهبر انقلاب که شامل صیانت، نظارت، رقابت و سلامت در انتخابات است، بهره‌گیری کنیم.

وی  بابیان اینکه در استان تهران ۶ هزار و ۶۹۶ صندوق اخذ رای داریم، گفت: همچنین ۴۹۲ شعبه سیار است که به مراکز بیمارستانی و مراکزی که مورد نیاز است می روند و همچنین ۸ هزار و ۱۰ نفر از نمایندگان نامزدها که معرفی شدند پای صندوق های رای هستند و به روند انتخابات نظارت دارند.

وی ادامه داد: روند شتاب حضور پای صندوق رای در ساعت ۸ و نیم نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد بیشتر بوده است اگر این روند ثابت باشد مشارکت بیشتری نسبت به هفته گذشته خواهیم داشت.

استاندار تهران گفت: از کل شعب استان تهران ۳۸۵۰ شعبه در شهر تهران داریم و اقدامات ایمنی و انتظامی در دستور کار است.

وی ادامه داد: برای صیانت و اثبات سلامت انتخابات، افرادی به عنوان نماینده کاندیداها معرفی شده اند که شامل هفت هزار و ۱۰ نفر هستند و بر چگونگی اجرای انتخابات نظارت دارند. همچنین سایر دستگاه‌ها برای تامین زیرساخت‌ها مانند برق، آب خطوط ارتباطات به ویژه ارتباطات تلفنی و اینترنتی که به انجام استعلامات کمک می کنند، در حال فعالیت هستند.

استاندار تهران گفت: بر حسب مقررات و قوانین در این دوره نیز افرادی که دارای شناسنامه قدیمی هستند و کارت ملی همراه آنها نیست اگر بتوانند شماره کارت ملی را اعلام کنند در شعبه اخذ رأی استعلام لازم از ثبت احوال گرفته شده و با تطبیق آن نسبت به مشخصات ارائه شده این امکان فراهم می شود که این فرد در انتخابات شرکت کنند.

به گفته استاندار تهران در مجموع یک صد هزار نفر در بخش های مختلف اجرایی و نظارت در این انتخابات حضور دارند و در حال فعالیت هستند. وی ادامه داد: به مردم این نوید را می دهیم که تمام عوامل اجرایی تلاش می کنند تا از آرای مردم صیانت کرده و سلامت انتخابات قطع به یقین تضمین خواهد شد و انشالله شاهد افزایش مشارکت مردم باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز