خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار تهران بر تبیین توصیه‌های چهارگانه رهبری درباره انتخابات

تاکید استاندار تهران بر تبیین توصیه‌های چهارگانه رهبری درباره انتخابات
کد خبر : ۱۴۹۷۴۲۱

استاندار تهران منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات را چراغ راه دانست و گفت: توصیه‌های چهارگانه مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات تبیین شود.

به گزارش ایلنا، استاندار تهران در جلسه جهاد تبیین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سخنرانی روز ۱۴ خرداد و تاکید بر چهار موضوع در حیطه انتخابات گفت: ایشان نکته اول را ویژگی‌های انتخابات، موضوع دوم را صفات کاندیداها، مساله سوم را روش انجام کار و حوزه چهارم را فضای انتخاباتی اعلام کردند که به عنوان چراغ راه هستند.

علیرضا فخاری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در حوزه ویژگی‌های انتخابات بر خوب، باشکوه و با عظمت برگزار شدن انتخابات تاکید کرده‌اند، گفت: خوب یعنی ساز و کار انجام انتخابات یک ساز و کار مرتب، منظم و قابل ارائه باشد که خدشه‌ای به آن وارد نشود و فرآیند‌ها درست باشند.

استاندار تهران در تشریح سخن مقام معظم رهبری مبنی بر باشکوه و باعظمت بودن انتخابات هم گفت: این دو ویژگی بر یک حرکت جهش یافته، منور و مشعشع با قابلیت توزیع حس باشکوه بودن دلالت دارد.

علیرضا فخاری افزود: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب، کاندیدا‌های انتخاباتی باید دارای صفاتی همچون پرکار و فعال بودن و معتقد به مبانی انقلاب باشند.

استاندار تهران تبیین نکات مد نظر مقام معظم رهبری را بسیار مهم دانست و گفت: این مصداق‌ها باید تبیین شوند تا مشخص شود که چه کسانی می‌توانند به عنوان چهره انتخاباتی دست برتر را داشته باشد.

علیرضا فخاری در خصوص تعیین خط مشی و روش انجام کار انتخابات که مقام معظم رهبری مطرح کردند، افزود: ایشان لجن پراکنی، افشاگری‌ها و تهمت زنی‌های بی مورد را نهی کرده‌اند که باید مورد توجه ویژه باشد.

استاندار تهران پرداختن به سلامت روانی انتخابات را نیز مهم دانست و افزود: فضای پیش رو فضای خدمت و خودداری از کشمکش‌های بی نتیجه است، بنابراین بر اساس چهار محور که مقام معظم رهبری، مطرح کرده اند، تکالیف روشن است و می‌توانیم نتیجه خوبی را از برگزاری انتخابات بگیریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز