خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در میدان نامجو

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۲۳۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در میدان نامجو خبرداد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰:۱۵ بامداد امروز یک مورد حادثه انفجار به آدرس میدان نامجو خیابان شیخ صفی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی بود که در هر طبقه یک واحد ۴۴ متری قرار داشت. انفجار شدیدی در این ساختمان رخ داده بود و براثر شدت انفجار شیشه‌های ساختمان‌های مجاور تخریب شده بود همچنین شدت انفجار باعث شده بود تا دیواره‌های ساختمان‌های مجاور این ساختمان نیز تخریب شود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این ساختمان ۴ طبقه نیز سقف‌ها و دیوارها تخریب شده بود. در طبقه چهارم براثر انفجار یک آتش سوزی جزیی نیز اتفاق افتاده بود و یک آقای ۳۴ساله در همین طبقه چهارم دچار سوختگی شده بود و تحویل عوامل اورژانس شد. همچنین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو در پارکینگ خسارت‌هایی را دیده بودند. با توجه به شدت حادثه خداراشکر محبوس شده نداشتیم. 

ملکی تصریح کرد: ایمن‌سازی لازم انجام و محل تحویل عوامل انتظامی شد. براساس بررسی‌های اولیه کارشناسان آتش نشانی گمانه زنی اولیه کارشناسان نشت گاز و ایجاد جرقه می‌تواند عامل این حادثه باشد البته تحقیقات درخصوص علت حادثه همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز