خبرگزاری کار ایران

تداوم خدمات امدادی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۷۶۶

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به خدمات امدادی نیروهای عملیاتی هلال احمر به مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی از امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان امداد و نجات، بابک محمودی افزود: از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۰۵:۳۰.۲۳ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی با اشاره به ۱۵۶ مورد عملیات امداد و نجات نیروهای جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در این مدت به ۸ هزار و ۱۴۱ نفر متأثر از سیل امدادرسانی شده است، ۲۳۴نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۴۰ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت، ۲۱۶ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۴ هزار و ۸۰۴ قوطی کنسروجات، ۴ هزار و ۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۳ هزار و ۷۹۲کیلوگرم نایلون، ۶۱۳کیلوگرم حبوبات، ۲ هزار تخته پتو، ۸۲۷تخته موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۴۶۹بسته غذایی، ۲۰۰ قرص نان، ۴۰۴ست شستشو، ۳۸۱ ست بهداشتی، و ۵۴دستگاه چادر امدادی، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: ۲۷۴تیم عملیاتی متشکل ۹۸۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز