خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک تهران خبر داد:

اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۴۳۵

خیابان جمالی در منطقه ۴ شهرداری تهران بازگشایی و با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به کندروی بزرگراه شهید صیاد شیرازی متصل می‌شود.

به گزارش ایلنا، شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق، گفت: با توجه به وجود گره‌های ترافیکی متعدد در معابر محلات حسین‌آباد و مبارک‌آباد، حد فاصل بزرگراه‌های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی که رفت‌وآمد روزانه شهروندان را با مشکل و کندی همراه ساخته بود، مطالعات تخصصی در این باره انجام شده و راهکارهای روان‌سازی ترافیک و برطرف کردن مشکلات یادشده مورد بررسی قرار گرفته است. 

وی افزود: در فرآیند مطالعات مذکور، گزینه‌های مختلف ساماندهی ترافیکی این محدوده بررسی شد و بازگشایی یکی از معابر شرقی- غربی محلات اعلام‌شده به شبکه بزرگراهی برای تسهیل دسترسی ساکنان و تخلیه بهتر بار ترافیک خروجی از شبکه، مد نظر قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: براساس نتایج مطالعات و جمع‌بندی اعضای کمیته شبکه معابر، اتصال خیابان جمالی به کندروی بزرگراه شهید صیاد شیرازی با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به تصویب رسیده است.

وی با بیان این که بهبود دسترسی شهروندان به ایستگاه متروی میدان هروی، تقلیل زمان پیمایش خودروها و کاهش نسبی آلاینده‌ها در محدوده از نتایج اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی خواهد بود، اعلام کرد: طرح یادشده، باعث روان شدن ترافیک در شبکه معابر محلات پیرامونی، خروج آسان‌تر خودروها از معابر محلی به بزرگراهی، کاهش بار ترافیکی درون شبکه‌ای و کاهش تاخیر و زمان تردد خودروها می‌شود.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، کمیته شبکه معابر، یکی از کمیته‌های تخصصی شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران است که با محوریت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران و حضور جمعی از صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف از جمله معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مناطق مربوطه، تغییرات شبکه معابر شهری تهران را بررسی کرده و درباره نحوه مواجهه با مشکلات ترافیکی تصمیم‌گیری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز