مدیرعامل شرکت شهروند:
۱۲ فروشگاه به ناوگان خدماترسانی شهروند اضافه شده است
مدیرعامل شرکت شهروند گفت: در حوزه کالبدی و سختافزاری توسعه فروشگاههای شهروند در دستور کار قرار گرفته است و طی ۲ سال گذشته ۱۲ فروشگاه به ناوگان خدماترسانی شهروند اضافه شده است.
به گزارش ایلنا، داوود قربانیان در جلسه هماندیشی مدیران شرکت شهروند با تاکید بر این که هم اکنون در حوزه تحولی شهر تهران اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: در دستور کار مدیریت شهری تهران، تحول نرمافزاری و روحی، ساختار شهرداری را به سمتوسویی سوق داده است که مردم از طرق فناورانه خدمات خود را دریافت کنند، با پیشرفت علم و تکنولوژی و جامعه در حال توسعه و گسترش، لزوم توسعه سختافزاری در کنار تحول نرمافزارانه ضرورت آن را در شهرداری ایجاد کرده تا چهار گام تحولی را مد نظر خود قرار دهند.
وی با اشاره به این که مجموعه بزرگ شهروند نیز ارکان سیاستگذاری خود را با تحول درونزا در حوزه خدمات شهری و ... تنظیم کرده است، بیان کرد: در این حوزه سیاستهای مجموعه شهروند، چشمانداز و مأموریت این مجموعه بازنگری شده است، مطالعات استراتژیک در حوزه معاونت برنامهریزی این شرکت انجام و راهبرد شهروند بر همین اساس تدوین شده است.
مدیرعامل شرکت شهروند ادامه داد: درتحول درونزا با تدوین مقررات جامع، افزایش تعاملات درون سازمانی، بازنگری سیاستهای موجود و ... شاخصهای تحقق لازم را در شهروند احیا کردهایم.
این مقام مسئول در شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تحول فناورانه چهارمین رویکرد تحولی شهرداری در مجموعه شهروند پیادهسازی محسوب میشود و بر همین اساس، تا کنون، افزایش تعداد فروشگاههای اینترنتی شهروند از ۳ شعبه به ۲۵ شعبه با قابلیت فروش، تامین و تحویل کالا در بستر مجازی به شهروندان صورت گرفته است.
وی افزود: با توجه به این که تحول فناورانه و دانشبنیان مبنای کار و توسعه خدمات ما در ارکان مختلف مجموعه شهروند است، این محور در بازنگری و ارتقاء سیاستهای تامین کالا، در تصمیمگیریها مورد استفاده قرار میگیرد؛ در همین راستا با بهرهگیری حداکثری از قابلیتهای فناورانه در حوزه عملیات بازرگانی و مالی حرکت میکنیم.
قربانیان گفت: در حوزه سفارشگذاری کالا از نرمافزارهای هوشمندی استفاده میکنیم که اطلاعاتی در خصوص سوابق گذشته مشتری، رفتار خرید و خواست مشتریان را ارائه میکند و میتواند در ارتقای خدمات به مشتریان شهروند موثر باشد.
وی با اشاره به برگزاری جشنوارههای فروش شهروند تصریح کرد: با هدف ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان طی ۲ سال گذشته جشنوارهها و فروشهای ویژه بسیاری را برگزار کردیم، در واقع شهروند تامینکننده و عرضهکننده بسیاری از کالاهای تنظیم بازار شهر تهران است و خدمات ارزشمند و بیمنتی را به شهروندان عرضه میکند.
قربانیان گفت: علاوه بر این، ایجاد تحول در فضای کسبوکار با توسعه خدمات اقساطی و اعتباری برای خانواده شهرداری تهران و سایر سازمانها نیز در این مدت انجام شده و با استقبال خوبی هم همراه شده است.
مدیرعامل شرکت شهروند یادآور شد: مجموعه شهروند در مسیری قرار گرفته است که با استفاده از مدلهای جدید عملیات فروش و حوزههای مشارکتی با شهرداریها و صاحبان سرمایه میتواند در سالهای آینده فروشگاه بزرگ تامین و عرضه کالا برای مردم باشد تا همه هموطنان بتوانند از کالای با کیفیت و قیمت مناسب این مجموعه بهرهمند شوند.
وی همچنین اظهار داشت: مجموعه شهروند بارها در شرایط بحرانی و کمبود کالا در کنار شهروندان بهویژه جهت تامین کالاهای اساسی بوده است و در جشنوارهها و فروشهای ویژه مناسبتی در طی سال، رونق بخش سبد خرید مشتریان خود بوده است.
براساس اعلام روابطعمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، قربانیان در پایان گفت: امیدوارم ارکان جهتساز و استراتژیهای کلان شهرداری تهران و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران که در دستور کار شهروند قرار گرفته است، برای این مجموعه مایه برکت و برای شهرداری تبدیل به یک سرمایه ارزشمند شود.