خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده فراجا:

امنیت محله‌محور برای نظام و سازمان انتظامی افتخارآفرین است

امنیت محله‌محور برای نظام و سازمان انتظامی افتخارآفرین است
کد خبر : ۱۴۳۳۰۸۰

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امنیت محله‌محور بسیارمهم و برای نظام و سازمان انتظامی افتخارآفرین است که مردم هرجا از معتاد متجاهر، سارق و ... آزرده‌خاطر هستند، آن محل پاکسازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در جلسه کمیسیون عملیات اطلاعات شهرستان بهبهان اظهار داشت: شهرستان بهبهان جزو شهرستان‌هایی است که در شروع انقلاب و حتی در بسترسازی قبل از انقلاب نقش بسیار مهمی داشت و شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی افزود: مردم شهرستان بهبهان را باید این‌طور توصیف کرد که در داخل با وطن‌فروشان و نفاق مقابله کردند و در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت نقش فعال و موثری داشتند و دارند. 

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر این که امنیت و آرامش حق مردم است، بیان داشت: به مجموعه انتظامی شهرستان بهبهان برای اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها و این که در تلاش هستند تا آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنند، خداقوت می‌گویم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی شهرستان بهبهان در فتنه‌های سال‌های گذشته به‌خوبی کار کرد و مدیریت قابل قبولی از خود ارائه داد. 

رضایی با تاکید بر افزایش اشراف اطلاعاتی در تمام حوزه‌های کاری، گفت: در تمامی حوزه‌ها از قبیل فضای مجازی، آگاهی، مبارزه با موادمخدر، قاچاق کالا و ... باید با اشراف اطلاعاتی حریف خود را بشناسیم و بتوانیم در مقابله با آنها برنامه‌ریزی کنیم. 

وی بیان کرد: وجود سلاح یک مولفه ناامنی است، پس باید طوری برنامه‌ریزی و اقدام کنید که دارنده سلاح احساس ناامنی کند. 

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: اراذل و اوباش خط قرمز پلیس هستند و کسی که بخواهد برای امنیت و آسایش مردم عرض اندام کند، باید مطابق قانون قاطعانه با آن برخورد شود. 

وی با تاکید بر اجرای مستمر طرح امنیت محله‌محور، اظهار داشت: امنیت محله محور بسیار مهم و برای نظام و سازمان انتظامی افتخارآفرین است که مردم هرجا از معتاد متجاهر، سارق و… آزرده خاطر باشند، آن محل پاک‌سازی می‌شود. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، رضایی در پایان بر لزوم حفظ فرهنگ سازمانی تاکید کرد و گفت: باید بین همکاران اخوت، ایثارگری و اُنس با زیرمجموعه همچنان بر قرار باشد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز