خبرگزاری کار ایران

جزئیات همایش ملی شیخ الرئیس اعلام شد

جزئیات همایش ملی شیخ الرئیس اعلام شد
کد خبر : ۱۴۱۹۹۸۳

دبیر علمی همایش ملی شیخ الرئیس جزئیات همایش ملی شیخ الرئیس را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ "رضا شروین بدو" دبیر علمی همایش ملی شیخ الرئیس اظهار کرد: رئیس همایش ملی شیخ الرئیس دکتر ابوالفضل باقری فرد است. همایش در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه؛ یکم تا سوم آذر برگزار می شود.

شروین بدو گفت: گروه هدف همایش کلیه دست اندرکاران علوم پزشکی، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و علاقه‌مندان فعال در حوزه آموزش پزشکی است. هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت در مرکز همایش های رازی و سالن های اقماری آن برای برگزاری همایش در نظر گرفته شده است.

شروین بدو افزود: برای اولین بار به فناوری های نوین در علوم پزشکی در این سطح پرداخته می شود. در روزهای همایش از هفت صبح برنامه داریم که با حضور معاونین آموزش پزشکی خواهد بود و در روز دوم ستاد مشارکت شرکت های فناور و شبیه ساز را خواهیم داشت. طی سه روز، چهار پنل اصلی در سالن اصلی همایش داریم.

دبیر علمی همایش ملی شیخ الرئیس افزود: پنل اول در روز اول با موضوع گفتمان سازی و کاربرد فناوری های همگرا خواهد بود. پنل دوم در روز اول پیرامون ادغام فناوری های آموزشی در برنامه های درسی علوم پزشکی خواهد بود. پنل سوم در روز دوم همایش فناوری های نوین ارتقا دهنده خواهد بود. هر پنل حدود دو ساعت خواهد بود.

شروبن بدو ادامه داد: کارگاه های متعددی داریم و برنامه‌ها شامل امتیاز توانمندسازی هم می‌شود. همچنین برنامه‌‌ها ۱۲ امتیاز بازآموزی برای کلیه افراد مشمول آموزش مدون پزشکی به همراه دارد.

او گفت: دو برنامه تجارت برتر را هم خواهیم داشت و طرح ها و مواردی که به مرحله اجرا رسیده معرفی می شود.

شروین بدو اظهار کرد: پنل مداخلات آموزشی و فناوری ها نیز در همایش ارائه خواهد شد. در سالن های جانبی برنامه های دیگری هم خواهیم داشت و  بحث های جالب  و کاربردی همچون بحث فناوری نوین آموزشی در تحلیل دندانپزشکی هم برگزار می سود که نشان دهنده دایره گسترده برنامه های همایش در زمینه پزشکی است.

دبیر علمی همایش ملی شیخ الرئیس خاطرنشان کرد: بحث متاورس در علوم پزشکی و کاربرد هوش مصنوعی در شناخت تومورهای مغز و سرطان سینه از جمله دیگر موضوعات همایش است. از آنجایی که آموزش و درمان در هم تنیده است چنین برنامه‌هایی قطعا پیش‌برنده خواهد بود. هوش مصنوعی در پردازش تصاویر علوم پایه سلولی و ملکولی از دیگر مباحثی است که در همایش بررسی می شود.

شروین بدو تصریح کرد: در روز دوم همایش از مسئولان وزارت بهداشت سخنرانی خواهیم داشت. جایگاه دانشجویان در بین سخنرانی های اصلی در  نظر گرفته شده و نقش دانشجویان در آموزش پزشکی مطرح است و کارگاه هایی با امتیاز برای آنها خواهیم داشت.

او با بیان اینکه کار همایش از همین امروز با برگزاری برخی رویدادها مانند برنامه‌های بیمارستان مرکز طبی کودکان آغاز شده گفت: کارگاه‌های آنلاین و مجازی طی همایش برگزار می‌شود و آینده پژوهشی، هوش مصنوعی، حمایت از کسب و کار فناورانه و... موضوعاتی است که در این کارگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز