خبرگزاری کار ایران

بررسی و تشریک مساعی درخصوص احداث برج‌های تخلیه گاز اضطراری

بررسی و تشریک مساعی درخصوص احداث برج‌های تخلیه گاز اضطراری
کد خبر : ۱۴۰۴۶۶۷

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از نشست بررسی و تشریک مساعی در خصوص احداث برج‌های تخلیه گاز اضطراری در مواقع بحران در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، محمد حسن فصیح در این باره گفت: با توجه به اهمیت موضوع احداث برج‌های تخلیه گاز اضطراری در مواقع بحران، جلسه‌ای با حضور نمایندگانی از سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیریت بحران استانداری تهران، معاونت پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب، شرکت گاز استان تهران، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، اداره کل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادها، سازمان بازرسی شهرداری تهران در سازمان مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

وی افزود: در این نشست اهداف و الزامات قانونی، امنیتی و ایمنی احداث برج¬های تخلیه گاز اضطراری مطرح و روند پیگیری امور مربوط به ایجاد چنین سازه¬هایی تشریح شد.

در این نشست همچنین نماینده شرکت گاز ضمن ارائه گزارش از روند انجام کار افزود: شرکت گاز چندین نقطه را به عنوان پایلوت جهت احداث برج¬های اضطراری تخلیه گاز در نظر گرفته و در حال حاضر عملیات عمرانی به منظور احداث برج¬ها توسط پیمانکار در دست اقدام است. مالکیت این اراضی متعلق به شرکت گاز می‌باشد.

نماینده دادستانی نیز در این نشست افزود: لازم است هرچه سریعتر پایلوت‌های نمونه احداث و ابهامات و نواقص این طرح برطرف شود. همچنین اقدامات لازم توسط ارگانهای ذیربط در راستای اخذ مجوز و مصوبات انجام شود.

وی گفت: همچنین مدیریت شهری موظف است راهکارهای اجرایی جهت تحقق یافتن احداث برج¬های مذکور را ارئه و همکاری لازم را در این راستا به عمل آورد.

بر اساس این گزارش، در این نشست مصوب شد شرکت گاز استان تهران پاسخ تمامی ابهامات و ایرادات مطرح شده در خصوص موضوع مذکور را بصورت مکتوب به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ارسال نماید. همچنین مقرر شد جلسه¬ای میان شرکت گاز و معاونت پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار و روند اخذ مجوز قانونی  و چک لیست زمان¬بندی (CPM) اجرای پایلوت احداث برج¬های تخلیه اضطراری گاز تهیه شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز