خبرگزاری کار ایران

در مجمع عمومی سالانه مطرح شد؛

«شرکت کنترل ترافیک تهران» پویاتر، چابک‌تر و هوشمندتر می‌شود

«شرکت کنترل ترافیک تهران» پویاتر، چابک‌تر و هوشمندتر می‌شود
کد خبر : ۱۴۰۲۶۵۳

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کنترل ترافیک تهران تحت مدیریت محسن هرمزی، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و با حضور ابراهیم باقی، مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری، اعضای هیات‌مدیره، سرپرست و مدیران شرکت کنترل ترافیک تهران و مشاور حقوقی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مجمع، پس از قرائت گزارش حسابرسی و بررسی جریان نقدی وجوه و تراز مالی شرکت کنترل ترافیک تهران در سال مالی ۱۴۰۱ توسط نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی این شرکت، صورت‌های مالی و عملکرد مالی شرکت به نحو «منصفانه (مطلوب)» ارزیابی شد و به تصویب رسید. 

در ادامه این نشست، محمدرضا درخشان، سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۱ گفت: با پیگیری‌ها و مذاکرات انجام‌شده در طول یک سال گذشته، مبالغ زیادی از بدهی‌های این شرکت به پیمانکاران که مربوط به سال‌های پیش بود و خسارات تاخیر تاییدیه، مورد بخشودگی قرار گرفت و از خروج سرمایه‌ شرکت جلوگیری شد. همچنین پرداخت اصل بدهی‌ها نیز تقسیط شد که دستاورد مالی بزرگی برای این شرکت محسوب می‌شود. 

وی افزود: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا شرکت کنترل ترافیک تهران پویاتر و چابک‌تر از همیشه فعالیت شود و به عنوان مجموعه‌ای هوشمند و با تکنولوژی بالا در عرصه نرم‌افزاری و مطالعاتی، خدمات خود را به شهر و شهروندان ارتقا خواهد داد. 

براساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، پس از ارائه گزارش عملکرد هیات‌مدیره شرکت کنترل ترافیک، ابراهیم باقی، مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، برخی موضوعات حسابرسی و مالی و ضرورت اصلاح و به‌روزرسانی بعضی از فرآیندهای مالی شرکت مذکور را تبیین و آمادگی اداره‌کل متبوع خود برای ارائه مشاوره و مساعدت در موضوعات مطروحه را اعلام کرد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز