خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
کد خبر : ۱۳۸۷۸۱۷

پلیس راهور فراجا ضمن اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته همزمان با اربعین حسینی (ع)، اعلام کرد که برخی محورهای مواصلاتی ممکن است یک‌طرفه شود.

به گزارش ایلنا، براساس اطلاعیه پلیس راهور فراجا، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز ، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان (کرج - چالوس) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان بسمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

به علاوه تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس نیز کماکان ممنوع است.

طبق جدول محدودیت‌های پلیس راهور، تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کأن لم یکن تلقی می‌شود. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز