خبرگزاری کار ایران

با هدف شناسایی و رفع مشکلات شهروندان؛

"نهضت بازدیدهای محله به محله" در شهر تهران کلید خورد

 "نهضت بازدیدهای محله به محله" در شهر تهران کلید خورد
کد خبر : ۱۳۷۳۳۰۷

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از آغاز طرح "نهضت بازدیدهای محله به محله" با هدف شناسایی و رفع مشکلات شهروندان در شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از آغاز طرح "نهضت بازدیدهای محله به محله" با هدف شناسایی و رفع مشکلات شهروندان در شهر تهران خبر داد و افزود: شناسایی، ️پیگیری و حل مشکلات موجود شهروندان در محله‌ها، از اهداف اصلی "نهضت بازدیدهای محله به محله" است که با ارتباط چهره به چهره با شهروندان به منظور رصد بهتر کم و کاست ها به طور مستمر و با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری عصر امروز (۱۰ تیرماه) در اولین جلسه اجرای این طرح با حضور میدانی در محله سبلان منطقه۸ به همراه معتمدین این محله در جریان مشکلات شهروندان در بخش های عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی، اجتماعی و فرهنگی و... قرار گرفت.

او در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه حضور در محلات و از نزدیک قرار گرفتن در جریان مسائل سطح منطقه از مهمترین عوامل ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان است افزود: در این بازدیدها که  به صورت مستمر و با هدف ارتباط موثر با محلات صورت می گیرد، مطالبات و نیازهای هر محله بررسی و احصاء و پس از بازدید میدانی از محلات جلسه ای برگزار و ضمن جمع بندی مسائل ، مصوباتی به تصویب رسیده ودر دستور کار شهردار منطقه قرار می گیرد. 

آقامیری در عین حال گفت: بازدیدهای میدانی از محلات با توجه به اینکه با هدف خدمت رسانی و ایجاد عزم جدی برای رفع مشکلات مردم صورت می‌گیرد، امری ضروری و شایسته است.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل  شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه می بایست با هماهنگی و تعامل در جهت پیشبرد امور و حرکت به سوی رشد و تعالی گام برداریم، تصریح کرد: لازمه دیده شدن عملکرد مدیریت شهری پرهیز از پشت میز نشینی و حضور در میان شهروندان است و مجموعه مدیریتی باید در جهت ارتقا و رشد خدمت رسانی همواره در میان شهروندان حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز