خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهروند اعلام کرد:

پیگیری تبدیل وضعیت کارکنان ساعتی فروشگاه شهروند در دستور کار است

پیگیری تبدیل وضعیت کارکنان ساعتی فروشگاه شهروند در دستور کار است
کد خبر : ۱۳۵۸۵۶۷

مدیرعامل شرکت شهروند به تشریح برنامه‌های این شرکت در سال جاری و اقدامات صورت‌گرفته در سال گذشته پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، داود قربانیان، مدیرعامل شرکت شهروند پیش از ظهر امروز - ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲- درباره آخرین وضعیت فروشگاه «شهروند ایرانیان» و بازگرداندن نام تجاری شهروند به این فروشگاه گفت: ماجرا از این قرار است که در سال‌های گذشته یک تفاهم‌نامه با یک شرکت خصوصی نوشته شده بود که طی آن در قبال بهره برداری از نام فروشگاه شهروند، فروشگاه‌هایی با نام «شهروند ایرانیان» هم داشته باشند که با حسن نظر دوستان در شهردای تهران و همکاری‌هایی که صورت گرفت، این فروشگاه‌ها به شهرداری بازگشت. از آنجایی که این لوگو حدود ٦٠٠ تا ٧٠٠ میلیارد تومان ارزش گذاری شده بود، این نشان بازپس گیری شد.

مدیرعامل شرکت شهروند در ادامه به تخفیف ارائه در فروشگاه شهروند در سال گذشته پرداخت و گفت: در بحث فروش ویژه سال گذشته حدود ۳۱۵ میلیارد تومان تخفیف به مردم دادیم و در واقع هرچه قول دادیم عمل کردیم. به طوری که بیش از ۲۸۰۰ قلم کالا تخفیف دار ارائه شد و ۱۴۰۱ سبد رایگان تقدیم مردم کردیم.

وی افزود: سال گذشته ۱۵۰۰ تن شکر و حدود ۱۵۰۰ تن روغن عرضه کردیم تا به تنظیم بازار تهران کمک شود. اگر تنظیم بازار تهران انجام شود، تنظیم بازار کشور صورت می‌گیرد و شرکت شهروند پابه‌پای دولت آماده همکاری است

تبدیل وضعیت ۱۲۰ نفر از کارکنان شهروند

مدیرعامل شرکت شهروند در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: سال گذشته شش هزار و دویست میلیارد تومان کالا در شهروند عرضه شد که نتیجه تلاش کارکنان بود.

وی سپس به معیشت کارکنان پرداخت و اظهار کرد: معیشت کارکنان دغدغه ماست. به طوری که در موضوع تبدیل وضعیت‌ها ۱۲۰ نفر را تبدیل وضعیت کردیم تا با ثبات وضعیت کاری‌شان به نوعی آرامش خاطر داشته باشند. ضمن این که یک سری کارکنان ساعتی هم داریم که با صحبتی که با معاون برنامه‌ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران داشتیم، به دنبال تبدیل وضعیت این کارکنان هم هستیم.

٨ فروشگاه در اواخر سال گذشته به بهره‌برداری رسید

قربانیان با اشاره به مساحت کلیه فروشگاه‌های شهروند در استان تهران، اظهار داشت: بالغ بر ١٤٣ هزار متر مربع مساحت فروشگاه های شهروند استان تهران است که حدود ٨ فروشگاه در اواخر سال گذشته به فروشگاه‌های سطح شهر اضافه شد.

وی افزود: اخیرا مذاکراتی با کلانشهرها و استان‌های مختلف صورت گرفته است که طی آن بتوانیم با مشارکت بخش‌های خصوصی در شهرها و کلانشهرهای دیگر فروشگاه‌های شهروند را توسعه دهیم که امیدواریم که این اتفاق بیفتد تا هر شهر با همکاری شهرداری و بخش خصوصی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند را داشته باشد. البته در حال حاضر فروشگاه شهروند استان البرز را داریم که اواخر سال قبل تاسیس شد.

افتتاح فروشگاه شهروند در خیابان دکتر فاطمی و سرو تا دو هفته آینده

قربانیان در ادامه اظهارات خود گفت: از سال گذشته یک سری فروشگاه‌ها تاسیس شد که هنوز این فرایند ادامه دارد. به طوری که فروشگاه شهروند خیابان دکتر فاطمی و سرو در محدوده سعادت آباد طی دوهفته آینده افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهروند با بیان این که ظرفیت خالی در صنایع تولیدی کشور داریم که فقط باید شناسایی شود، گفت: ما توسعه را ادامه خواهیم داد و به سمتی می‌خواهیم برویم که تعداد فروشگاه‌های شهروند را تصاعدی افزایش بدهیم. قطعا مشتریان هم افزایش می‌کنند که به دنبال ایجاد باشگاه مشتریان قوی هستیم.

اعمال تخفیف برای کارکنان شهرداری در فروشگاه های شهروند

وی در ادامه به بسته خرسندساز پرداخت و تاکید کرد: در قالب بسته خرسندساز ما دو نوع خدمت را برای کارکنان تعریف کردیم؛ یکی شارژ کیف پول که سه تا چهار میلیون تومان کیف پول شارژ می شد و ۲ ماه بعد از حساب کم می‌شد و دوم موضوع خرید کالای اساسی بود که ۴۳۰۰ نفر از این خدمت استفاده کردند که معادل ریالی آن حدود ۱۲۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه یکی دیگر از موضوعاتی که برای پرسنل شهرداری تهران در دست بررسی است، ایجاد تخفیف برای خریدهای پرسنل در هنگام خرید از فروشگاه شهروند است، گفت: در حال ایجاد فرایندی برای راه اندازی سامانه خرید اعتباری هستیم.

در کنار توزیع کالا، به دنبال تولید هستیم 

مدیرعامل شرکت شهروند همچنین گفت: طرح تولید کالا در شهروند را به شهرداری ارائه خواهیم داد. ما به دنبال این هستیم که زنجیره‌ای ایجاد کنیم تا در کنار توزیع کالا، شهروند بتواند تولیدکننده نیز باشد. در این طرح، ما از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد تا با برند شهروند کالا را تولید، بسته‌بندی و عرضه کنیم که این اقدام ارزشی دو وجهی را به دنبال خواهد داشت؛ یکی از ثمرات این اقدام، ارزش فروش سود ریالی و آشکار است و دیگری، ارزش در قالب برند است و برند در این قالب قیمت پیدا می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه برنامه ما این است برندی که عرضه می‌کنیم سال‌ها در زنجیره قرار بگیرد و در بازار عرضه شود، تصریح کرد: ممکن است پس از مدتی مشارکت با بخش خصوصی، شرایطی ایجاد شود که بتوان کارخانجاتی را نیز با برند شهروند احداث کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز