خبرگزاری کار ایران

بازدید شبانه فرمانده مرزبانی از مرزهای پاوه/ بهره‌گیری از فناوری‌های نو برای کنترل مرزها

بازدید شبانه فرمانده مرزبانی از مرزهای پاوه/ بهره‌گیری از فناوری‌های نو برای کنترل مرزها
کد خبر : ۱۳۵۵۰۵۰

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و پدید آمدن فناوری‌های نو در دنیا، با هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های روز مرزها را با امکانات پیشرفته رصد و پایش کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان کرمانشاه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مظلوم مرزبانی، از تلاش های مرزبانان استان کرمانشاه در راستای موفقیت های حاصل شده در راستای انهدام چندین باند قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای غرب کشور قدردانی کرد و گفت: وقتی کارها و اقدامات در راه خدا و برای خدا باشد خداوند نیز مجاهدان را در راه دفاع از سرحدات مسلمین در عملیات های سخت و پیچیده یاری خواهد کرد .

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه با تلاش مرزبانان امنیت در مرزهای استان پایدار است، افزود: همه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور با پشتیبانی مردم ولایت مدار به خصوص مرزنشینان غیور با مجاهدت و جانفشانی در راستای امنیت کشور شبانه روز در تلاش هستند و اجازه نخواهند داد تا دشمنان و معاندان اهداف شومشان را عملیاتی کنند.

گودرزی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن از راه نظامی و جنگ سخت قدرت تهاجم را ندارد و به دنبال به انحراف کشیدن جوانان و سست کردن بنیان خانواده است، اظهار کرد: فرماندهان و کارکنان باید هوشیار باشند؛زیرا دشمنان کشور در فضای مجازی سرمایه‌گذاری‌های عظیمی انجام داده اند و در سال های اخیر نیز فعالیت آنها چندین برابر شده است.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره و تأکید بر استفاده بهینه از ابزار و امکانات سازمانی تصریح کرد: با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و پدید آمدن فناوری های نو در دنیا، مرزبانی کشور  نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باید در این سمت و سو حرکت کند و مرزها را با امکانات و فناوری روز هوشمند سازی کنیم و از این طریق مرزها را رصد و پایش کنیم.

همچنین فرمانده مرزبانی فراجا به منظور بررسی توان رزمی و سنجش میزان آمادگی و توان عملیاتی مرزداران از پاسگاه های مرزی گروهان مرزی نوسود در هنگ مرزی پاوه به صورت شبانه بازدید کرد و در جمع مرزداران، گفت: خدا را شاکرم که شما را مقتدر تر و با روحیه تر از همیشه در انجام وظیفه حفظ و حراست از کیان مرزهای مقدّس جمهوری اسلامی ایران می بینم و این روحیه شما به بنده و سایر همکاران قوت قلب تازه می بخشد.

وی در ادامه اظهار کرد: وظیفه ما مرزداران، حفظ و حراست از نوار  مرزی و جلوگیری از ورود و خروج قاچاق و حفظ امنیت در مرز است که در راستای این وظیفه باید توان عملیاتی و آمادگی رزمی و سطح آموزش خود را ارتقاء داده تا بتوانیم مؤثرتر و توانمندتر در ایفای وظایف محوله خویش ظاهر شویم.

گودرزی در راستای افزایش تعاملات درون و برون سازمانی، به لزوم انجام تعامل با مرزنشینان در راستای کنترل مطلوب نوار مرزی و استفاده از ظرفیت ها و امکانات سایر ادارات اشاره نمود و همچنین بر نگهداشت صحیح و اصولی اموال و خودروهای سازمانی تأکید و بیان کرد: حفظ بیت المال و  استفاده بهینه از اموال سازمانی و رعایت اصل صرفه جویی از مهم ترین تمهیدات در اقتصاد مقاومتی است که باید سرلوحه کار مرزداران قرار گیرد.

وی در پایان بر لزوم و  استمرار آموزش در همه جا و در هر زمان تأکید کرد و گفت: با توجه به حساسیت های کاری مرزبانی در حفظ امنیت مرز، توجه بر امر آموزش یکی از کلیدی ترین موارد در انجام تاکتیک ها در مواقع رزم و عملیات است؛ تا در هنگام اجرای مأموریت ها موفق و سربلند باشید که تا الان هم به لطف خداوند همانطور بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز