خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

رتبه‌بندی مسیر رشد و به روز آوری معلمان را ترسیم می‌کند

رتبه‌بندی مسیر رشد و به روز آوری معلمان را ترسیم می‌کند
کد خبر : ۱۳۵۲۹۳۱

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر به استان کرمانشاه و در نشست با مدیران آموزش و پرورش با اشاره به این که عدالت تربیتی، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است، گفت: رتبه‌بندی مسیر رشد و به روز آوری معلمان را ترسیم می‌کند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، «رضا مراد صحرایی» در نشست صمیمی با اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و مدیران و روسای نواحی، شهرستان‌ها و مناطق استان کرمانشاه که به میزبانی پردیس شهید رجایی برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: آینده کشور در آموزش و پرورش ترسیم خواهد شد و توجه امروز ما به آموزش و پرورش باعث ساختن آینده بهتر برای کشور خواهد شد. 

وی با اشاره به اهمیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور افزود: دانش آموز بالاترین ثروت یک جامعه و خوشبختی معلم، فرصت مغتنم کار کردن با کودکان و نوجوانان است. 

صحرایی انسجام و هماهنگی میان تمام ارکان آموزش و پرورش را زمینه ساز موفقیت نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: هر موفقیتی با انسجام، خلاقیت در مدیریت و اتحاد به دست می‌آید. 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر جایگاه مهم تربیت در آموزش و پرورش گفت: اگر تربیت مقدم بر آموزش باشد، مفهوم مدرسه به خطر نمی‌افتد و رقبای معلم و مدرسه نمی‌توانند اذهان دانش آموزان را به سمت خود معطوف کنند. 

وی با تاکید مجدد بر برگزاری شایسته اقدامات هفته بزرگداشت مقام معلم، از تمامی روسا، مدیران و سایر نهادها و دستگاه‌ها خواست تا در این هفته و برای گرامیداشت مقام معلم، مشارکت و از همه امکانات خود برای تجلیل از جایگاه معلمان استفاده کنند. 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و تاکید بر صدور تمامی احکام در آینده‌ای نزدیک، اجرای رتبه‌بندی را گام استوار دولت سیزدهم در حمایت از معلمان و آموزش و پرورش عنوان و تصریح نمود: هر کاری در ابتدا ممکن است دارای نقائصی باشد که به تدریج این مسایل رفع و زمینه‌های ارتقا و پیشرفت فراهم خواهد شد. 

صحرایی گفت: رتبه‌بندی معلمان منجر به تضمین کیفیت و پویایی آموزش خواهد شد و مسیر رشد و به روزآوری را برای معلمان ترسیم خواهد کرد. 

وی برگزاری بی‌نقص آزمون‌های نهایی و تسریع در ساماندهی نیروی انسانی در راستای سازماندهی مناسب را اولویت‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش در کوتاه مدت نام برد و گفت: تعدد سامانه‌ها در آموزش و پرورش باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد، لذا به دنبال تجمیع سامانه‌ها و تسهیل در کار همکاران هستیم. 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پایان با تاکید مجدد بر عدالت تربیتی به عنوان یک ثمره بزرگ انقلاب اسلامی، ایجاد فرصت برابر رشد و پیشرفت برای همه‌گان را نتیجه دستاورد عظیم انقلاب اسلامی دانست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز