خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

اساس برنامه‌ریزی در حوزه حمل‌ونقل شهری بر آرامش شهروندان استوار است

اساس برنامه‌ریزی در حوزه حمل‌ونقل شهری بر  آرامش شهروندان استوار است
کد خبر : ۱۳۵۰۲۳۵

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری این معاونت با تأکید بر اهمیت بودجه در امر برنامه‌ریزی گفت: در حوزه بزرگ و پُرمخاطبی مانند حمل و نقل شهری، فصول مختلف سال در برنامه‌ریزی‌ها نقش دارند و شرایط کار در این حوزه به گونه‌ای است که با وجود یک‌سری اولویت‌های توصیه شده در بودجه، هر کار از لحاظ زمانی باید در فصل خود انجام شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره‌کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری این معاونت با حضور معاون شهردار تهران و مدیران مربوطه، برگزار شد.

جلال بهرامی با اشاره به برخی توصیه‌های امیرالمؤمنین (ع) در عهدنامه مالک، اظهار کرد: از آنجایی که حضرت علی (ع) در عهدنامه مالک، دائما بر مدارا با مردم تأکید دارند، ما هم موظفیم هدف غایی خود را در امر برنامه‌ریزی کلان به ویژه در حوزه حمل و نقل شهری در جهت ایجاد و حفظ آرامش خاطر و رفاه حال شهروندان قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه بخش‌های مختلف معاونت باید اقدامات و برنامه‌های خود را هماهنگ با اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری و اولویت‌هایی که آن اداره کل اعلام می‌کند انجام دهند، افزود: عملکرد این اداره کل در یک سال گذشته، شایسته تحسین است و با توجه به تجارب ارزنده مدیریت جدید این اداره کل، انتظار می‌رود شاهد پایش و به‌روزرسانی ابلاغیه‌ها و بخش‌نامه‌های قدیمی باشیم.

در ادامه، محمد امیرآبادی، مدیرکل سابق برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک با برشمردن برخی از مهم‌ترین اقداماتی که از طریق این اداره کل در یک سال گذشته انجام گرفته است، گفت: افزایش بودجه حوزه حمل و نقل و ترافیک و ایجاد مدل جدید در نرخ کرایه از جمله اقدامات مؤثری بود که توسط همکارانم انجام گرفت.

در پایان این مراسم، جلال بهرامی معاون شهردار تهران، ضمن اهدای لوح سپاس به محمد امیرآبادی، محمدرضا درخشان را به عنوان سرپرست اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک معرفی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز